Newsy
27 marca 2020
Nowe warunki korzystania z usług Google
31 marca 2020 wejdą w życie nowe warunki korzystania z usług Google. Aby z nich korzystać, użytkownik musi je zaakceptować, dlatego warto się z nimi zapoznać i je zrozumieć. Jakie są najważniejsze zmiany?
20 marca 2020
Jak skonfigurować konwersje sprzedaży w Google Ads dla sklepu internetowego?
Aby skutecznie prowadzić kampanie w Google Ads oraz mierzyć ich wyniki, niezbędne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń konwersji. O tym, jak wykorzystać do tego Google Tag Managera i jak połączyć ze sobą konta Google Ads i Google Analytics, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński w serwisie interaktywnie.com.
18 marca 2020
Championi Digitalu w Result Media
Nasi specjaliści SEM - Darek Ilnicki i Konrad Bąk ukończyli z sukcesem program Digital Champion i należą do elitarnego grona profesjonalistów z certyfikatem Google w zakresie wdrażania oraz optymalizacji kampanii inteligentnych.
6 marca 2020
Google Ads – automatyzacja czy ręczne ustawianie kampanii?
Czy lepsze wyniki osiągniemy, ustawiając kampanie Google Ads automatycznie czy ręcznie? Nasz specjalista SEM Konrad Bąka w serwisie interaktywnie.com pisze o możliwościach optymalizacji kampanii dzięki wykorzystaniu inteligentnych strategii.
24 lutego 2020
Po co Ci agencja – konferencja DIMAQ Day
Kampania online jest skuteczna i mierzalna, a dobrze przygotowana i prowadzona osiąga świetne wyniki. Kiedy warto zatrudnić agencję? I na co możesz liczyć, współpracując z doświadczonym partnerem? Podczas konferencji DIMAQ Day opowie o tym nasz client service director Mariusz Sosonowski.
20 lutego 2020
Co powinien zawierać audyt SEO?
Rzetelny audyt SEO wymaga czasu i wiedzy z wielu obszarów oraz dobrej znajomości zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google i dostępu do specjalistycznych narzędzi. O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com
19 lutego 2020
Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?
Remarketing na Facebooku – jak poprawnie zdefiniować kampanię, określić grupę odbiorców, aby nie przepalać budżetu reklamowego i kiedy takie działanie ma sens. O tym pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com
14 lutego 2020
Piksel konwersji Facebooka
Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński. (...)
10 lutego 2020
Mariusz Sosnowski dyrektorem działu Client Service w naszej agencji
Mariusz Sosnowski będzie odpowiadał za doskonalenie kompetencji zespołu i rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych. Życzymy mu satysfakcji i wielu sukcesów w tej roli!