news

Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020

16 kwietnia 2020

Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w konkursie European Search Awards 2020!

Uznanie międzynarodowego jury zdobyły kampanie:

RESULT MEDIA & EDEN SPRINGS – INTERNATIONAL STRATEGY FOR GENERATING LEADS IN THE B2B MARKET W KATEGORII: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC)

O kampanii:

Kampanię zdobycia wartościowych leadów na rynku B2B dla firmy Eden prowadziliśmy w ściśle określonym czasie, uwzględniającym sezonowość oferowanych przez naszego klienta usług. W tym krótkim czasie musieliśmy wziąć pod uwagę nie tylko specyfikę językową rynku i regionu, ale zwiększyć rozpoznawalność marki w tych krajach, gdzie firma dotychczas była mniej znana, np. w krajach nordyckich. Dodatkową trudnością była konieczność zadbania o to, aby przygotowywane reklamy pojawiały się nie na terenie całego kraju, ale w konkretnych miejscach, gdzie nasz klient fizycznie może świadczyć swoje usługi. Do tego celu wykorzystaliśmy precyzyjne geotargetowanie. Aby zwiększyć skuteczność naszych działań, wprowadziliśmy dodatkowe kanały, takie jak Bing Ads, dzięki czemu mogliśmy wyświetlać reklamy użytkownikom korzystającym z wyszukiwarki Bing m.in. w Niemczech i Holandii. Ponadto korzystaliśmy z zaawansowanych rozwiązań, które umożliwiały nam sprawne zarządzanie kampaniami prowadzonymi na wielu rynkach i w różnych wyszukiwarkach – Search Ads 360. Wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie naszych specjalistów, aby w ograniczonym czasie i w zmiennym otoczeniu prowadzić efektywną kampanię, która pozwoliła naszemu Klientowi osiągnąć zamierzony cel i zrealizować plany biznesowe.

Przeczytaj case Eden Springs

RESULT MEDIA & CASA CARINA – EFFECTIVE NEW ADVERTISING FORMATS IN E-COMMERCE W KATEGORII: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC)

Mając do dyspozycji niewielki budżet, przygotowaliśmy dla naszego Klienta szereg działań, które zdecydowały o osiągnięciu sukcesu. Bardzo dokładnie posegmentowaliśmy rynek,  przygotowaliśmy reklamy emitowane w różnych formach, m.in. rozszerzone reklamy tekstowe, elastyczne reklamy tekstowe, uruchomiliśmy również inteligentną kampanię produktową oraz remarketing dynamiczny. Cały czas nadzorowaliśmy działania algorytmu oraz reagowaliśmy w przypadku niepokojących aktywności, takich jak spadek konwersji bądź wzrost kosztu konwersji. Wykorzystywaliśmy przy tym zaawansowane strategie optymalizacyjne – zarówno na poziomie indywidualnego słowa kluczowego, jak i na poziomie kampanii. Ta codzienna weryfikacja efektywności prowadzonych działań pozwalała na zbieranie wartościowych danych i wybieranie najskuteczniejszych treści reklamowych. Zakończona sukcesem kampania potwierdza nasze założenie, że klienci mogą nas traktować jak niezawodnych parterów, wspierających rozwój ich małych i większych biznesów.

Przeczytaj case Casa Carina

O konkursie:

European Search Awards (ESA) to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów SEM i marketingu internetowego na świecie. Co roku setki agencji walczy o nominację i wygraną, lecz do ścisłego finału przechodzi tylko niewielka część.  W konkursie biorą udział firmy specjalizujące się m.in. w pozycjonowaniu (SEO), marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), content marketingu i analizie danych.

Jest nam niezmiernie miło, że międzynarodowi eksperci SEM doceni efektywność prowadzonych przez nas kampanii. Gratulujemy i dziękujemy naszym Klientom. To wyróżnienie działa na nas niezwykle motywująco!

Result Media znalazło się w zacnym gronie wielu polskich agencji, z którymi będziemy walczyć o główne nagrody. Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy!

Lista nominowanych w European Search Awards 2020

Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas