Artykuły
12 listopada 2024
Czym jest i jak działa Facebook Pixel?
Każdy reklamodawca prowadzący lub w sposób zaawansowany przymierzający się do prowadzenia działań marketingowych online spotkał się z pojęciem pixela Facebooka, spolszczanego też często do formy: piksel. Co kryje się pod tym pojęciem i dlaczego tak ważne jest jego prawidłowe skonfigurowanie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielamy w poniższym (...)
8 listopada 2024
Czym jest model AIDA? Poznaj jego zastosowanie w marketingu
Model AIDA to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych technik marketingowych, która polega na dotarciu do użytkownika z odpowiednio dopasowanym komunikatem marketingowym na każdym etapie jego ścieżki decyzyjnej. Jest to podejście skupione na użytkowniku i jego potrzebach – wykorzystując ten model największą uwagę przykładamy do podróży użytkownika od momentu jego pierwszego punktu styku z marką / produktem / usługą, aż po dokonanie (...)
5 listopada 2024
Dlaczego faktury z Facebooka nie zawierają VAT i jak działa mechanizm odwrotnego obciążenia?
Reklamy na Facebooku to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, które pozwala firmom docierać do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, korzystanie z mediów społecznościowych jako kanału reklamowego daje ogromne możliwości promocyjne. Jednak wielu przedsiębiorców napotyka pewne trudności związane z rozliczaniem faktur od Facebooka, zwłaszcza gdy na fakturach nie widnieje podatek VAT. Dlaczego na fakturach z Facebooka nie ma VAT? Główną przyczyną, dla której faktury od Facebooka nie zawierają VAT, jest specyfika transakcji międzynarodowych, które są (...)
4 listopada 2024
Konwersje rozszerzone w Google Ads – czym są i jak je skonfigurować?
Konwersje rozszerzone w Google Ads są istotną funkcją, która polega na przesyłaniu do Google zaszyfrowanych danych własnych. Umożliwia to dokładniejsze śledzenie użytkownika dokonującego konwersji oraz zwiększa dokładność pomiaru konwersji w kampaniach Google Ads, dzięki działaniu wspólnie z trybem uzyskiwania zgody (Consent Mode) i modelem (...)
31 października 2024
Audyt Google Ads – dlaczego jest ważny i jak go przeprowadzić
W świecie marketingu internetowego kampanie Google Ads stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi do przyciągania klientów i zwiększania sprzedaży. Jednak sama obecność reklam w Google nie gwarantuje sukcesu – aby kampanie rzeczywiście przynosiły efekty, konieczny jest regularny audyt konta Google Ads. Audyt ten pozwala ocenić, które elementy (...)
24 października 2024
10 powodów, dlaczego warto skorzystać z reklamy Google Ads
W czasach cyfrowej transformacji, marketing online staje się bardzo ważnym narzędziem do osiągania sukcesu w biznesie. Google Ads, jedna z najbardziej rozpoznawalnych platform reklamowych na świecie, oferuje firmom narzędzia, które mogą znacząco zwiększyć ich widoczność w internecie oraz skuteczność kampanii reklamowych. Reklama Google Ads — co (...)
23 października 2024
Kampania Google Ads – czym jest i jak działa Google Ads?
Google Ads to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych dostępnych w dzisiejszym świecie cyfrowym. Dzięki niemu firmy mogą dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwiększyć swoją widoczność online i generować konwersje. W tym artykule omówimy, czym jest kampania Google Ads, jak działa, jakie są jej rodzaje, jak optymalizować kampanie oraz jak (...)
22 października 2024
Jak stworzyć fanpage na Facebooku? Cenne porady i wskazówki
Facebook, będący jedną z największych platform społecznościowych, jest idealnym miejscem do promowania swojego biznesu, budowania marki osobistej i komunikacji z klientami. W poniższym artykule pokażemy, jak krok po kroku stworzyć profesjonalny fanpage na Facebooku, który nie tylko przyciągnie nowych fanów, ale również przyniesie realne korzyści (...)
21 października 2024
Badanie wyników marki (Brand Lift) na przykładzie Vivusa
Badanie Brand Lift ma na celu określenie wpływu emisji zasięgowych reklam video na świadomość o marce i jej postrzeganie.