Newsy

153 wpisy na stronie
109

SEO – na co można liczyć za 1000, 5000 i 10 000 zł miesięcznie?

Czy wydatki na SEO to zawsze duży koszt? Na co możemy liczyć, mając do dyspozycji 1000 zł, a kiedy będzie to raczej 10 000 zł? O zakresie prac agencji w zależności od budżetu warto przeczytać w komentarzu naszego SEO specjalisty dla serwisu intraktywnie.com.

czytaj więcej
110

Konwersje w Google Analytics – jak ustawiać cele i mierzyć ścieżkę użytkownika

Dzięki dobrze ustawionym celom w Google Analytics będziemy wiedzieć, które kanały pozyskiwania ruchu są najbardziej efektywne czy jakie elementy na stronie wzbudzają największe zainteresowanie. O tym, gdzie je ustawiać, jakie są rodzaje atrybucji konwersji oraz jak czytać raport Ścieżki wielokanałowe, piszemy w najnowszym numerze "Personelu i (...)

czytaj więcej
111

Jakie działania SEO można wykonać we własnym zakresie?

Kompleksowe rozwiązania, audyt i optymalny dobór słów kluczowych warto powierzyć specjalistom SEO, ale są takie działania, które możemy zrobić sami. Co umieścić w wizytówce firmy w Google oraz jak wykorzystać podstawowe narzędzia analityczne, aby szybko wykryć problem w działaniu witryny - koniecznie przeczytaj wskazówki naszego SEO specjalisty w (...)

czytaj więcej
112

Inteligentne kampanie e-commerce

Dzięki inteligentnym kampaniom produktowym możemy uprościć zarządzanie kampaniami, zmaksymalizować wartość konwersji i zwiększyć zasięg. Co jest potrzebne, aby je uruchomić? Jak ustawić budżet dzienny? O zaletach iPLA pisze Maciej Kapuściński dla „Marketingu przy kawie”.

czytaj więcej
113

Result Media dołącza do IAB Polska!

Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jako agencja Google Partner Premier i Facebook Partner jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego cały czas rozwijajmy nasze know-how, śledzimy i testujemy najnowsze rozwiązania, korzystamy przy tym z badań i wiedzy międzynarodowych ekspertów.

czytaj więcej
114

Google Analytics – jak czytać dane, aby skutecznie optymalizować stronę firmową

Najpopularniejszym narzędziem do analizy zachowania użytkownika na stronie internetowej czy aplikacji mobilnej jest Google Analytics. Dzięki dostępnym w nim statystykom otrzymujemy wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach na naszej witrynie. O tym, jak prawidłowo wyciągać wnioski z danych w Google Analytics, warto (...)

czytaj więcej
115

SEO i SEM – zmiany w 2019 i co nas czeka w 2020 roku?

Jakie zmiany w SEM i SEO przyniósł miniony rok i co czeka nas w 2020? Michał Gierat i Maciej Kapuściński podsumowują 2019 rok i prognozują trendy na 2020.

czytaj więcej
116

Google Marketing Platform, czyli wiedza w służbie efektywności kampanii

Wydatki na reklamę online rosną z roku na rok. Nasi klienci osiągają coraz lepsze wyniki ROAS i to stanowi zachętę do zwiększania budżetów. O planowaniu, mierzeniu i optymalizowaniu kampanii dzięki narzędziom dostępnym w Google Marketing Platform i jakie korzyści współpracy z agencją Premium mają reklamodawcy, pisze Maciej Kapuściński w najnowszym (...)

czytaj więcej
117

Resultowi Mikołajowie w Domu Dziecka w Warszawie

Mieliśmy ogromną przyjemność gościć u Pani Dyrektor Domu Dziecka nr 2 im. J. Korczaka w Warszawie. To spotkanie było efektem naszej Mikołajowej akcji, podczas której zebraliśmy pieniądze na prezenty dla Wychowanków tej placówki.

czytaj więcej
1 2 3 12 13 14 15 16 17