Newsy
9 kwietnia 2019
Result Media w elitarnym gronie najlepszych agencji Europy Środkowo – Wschodniej!
Result Media wybrane przez Google do prestiżowego programu „CEE Elevator 2019".
17 marca 2019
Voice search. Jakie zmiany przyniesie wyszukiwanie głosowe w marketingu internetowym?
Voice search bardzo zmienia styl szukania informacji. O znaczeniu tej nowości dla branży marketingu w wyszukiwarkach napisał dla Interaktywnie.com nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki.
10 marca 2019
Konrad Spoczyński dla Rzeczpospolitej o Internet of Things
Opiniotwórczy dziennik zwrócił się do prezesa Result Media w sprawie wypowiedzi, która dotyczy aspektów biznesowego wykorzystywania Internetu Rzeczy.
18 stycznia 2019
Sztuczna Inteligencja i marketing w Messengerze – Maciej Kapuściński dla Interaktywnie.com
Sztuczna Inteligencja i marketing w Messengerze - Maciej Kapuściński z autorskim tekstem dla Interaktywnie.com, w którym radzi m.in. jak wykorzystywać chat boty.
11 stycznia 2019
Co było, a co będzie w branży interactive w 2019 – Result Media dla Wirtualnych Mediów
Jak wyglądała jedna z najbardziej innowatorskich współczesnych branż - interactive i digital marketing - w 2018 roku. Co będzie się dziać w kolejnym roku?
3 stycznia 2019
Result Media dla Wirtualnych Mediów podsumowuje 2018 rok w SEO/SEM
Maciej Kapuściński, Traffic & Web Development Director na łamach Wirtualnych Mediów, jednego z najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, dzieli się spostrzeżeniami o tym co było na plus, a co na minus w branży SEO/SEM w 2018 roku. Podaje również prognozy na kolejne miesiące. Całość można przeczytać >>TUTAJ<<
18 grudnia 2018
Czego nie robić w SEO, żeby ustrzec się przed banem od Google – Maciej Kapuściński dla Interaktywnie.com
Google ściśle przestrzega swoich zasad, które dotyczą SEO. Ich złamanie może bardzo dużo kosztować.
23 listopada 2018
Konrad Spoczyński dla Pulsu Biznesu
Prezes Result Media nie podziela entuzjazmu jakim w wielu firmach cieszy się zdalna praca. W Pulsie Biznesu mówi o wadach pracy na odległość.
9 listopada 2018
Ekspercka opinia od Result Media na łamach Pulsu Biznesu
Najważniejszy polski dziennik biznesowy skorzystał z wiedzy Macieja Kapuścińskiego. Traffic & Web Development Director mówił o znaczeniu Big Data dla biznesu.