Blog

190 wpisów na stronie
01

Własna porównywarka cenowa Result Media – nawet 20% niższy koszt kliknięcia!

Przedsiębiorcy prowadzący sklep internetowy, by móc rozwijać swój biznes, najczęściej wykorzystują narzędzie marketingowe, jakim są zakupy Google. Sytuacja gospodarcza w Polsce skłania firmy do szukania oszczędności. Dlatego zaufany partner, jakim jest Result Media, uruchamia dla swoich klientów nowe rozwiązanie – Usługę Porównywania Cen, zwaną (...)

czytaj więcej
02

SEO za 3 złote? Sprawdź naszą ofertę i wskocz na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Chcesz, aby Twoja strona widniała na lepszych pozycjach w wyszukiwarce? Poznaj szczegóły naszej promocji SEO za 3 złote. Sprawdź ofertę uszytą na miarę Twoich potrzeb!

czytaj więcej
03

CZY MARKETING FILMOWY MOŻE BYĆ BARDZIEJ SKUTECZNY? O promocji filmu w intrenecie – seminarium FILM FACTORS

21 czerwca w kinie Helios w Blue City odbyło się seminarium w ramach programu FILM FACTORS dotyczące produkcji filmowych i zasad ich rozliczania. O efektywnych kampaniach marketingowych dla filmu i nowych formach promocji mówiła nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w trakcie swojej prelekcji.

czytaj więcej
04

Zrównoważony rozwój – kierunek dla biznesu, wzywanie dla działów PR

Już wkrótce duża część przedsiębiorstw będzie zmuszonych do upublicznienia informacji z obszaru ESG, czyli wpływu środowiskowego, społecznego oraz tzw. ładu korporacyjnego. O tym, jak zmieni się znaczenie i zakres działań public relations pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym numerze "PR Managera".

czytaj więcej
05

Forma ma znaczenie – o dobrych i złych praktykach content marketingu

Dobry content marketing ma za zadanie przyciągnąć i zaangażować odbiorców. O tym, jak prawidłowo ustalić strategię content marketingową, jakie są dobre i złe praktyki w e-commerce i jak wpływa on na pozycjonowanie witryny, w serwisie nowymarketing.pl pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
06

Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży

Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
07

Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych

Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)

czytaj więcej
08

Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce

Doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie. (...)

czytaj więcej
09

Jakich treści unikać na stronie? Kilka słów o thin contencie

O tym, że warto dbać o content na stronie, wszyscy wiemy. Ale czy słyszeliście o thin contencie? Czym jest i jak wpływa na stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pyta udzieli nasza SEO copywritera Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
1 2 3 20 21 22