Blog
2 października 2024
Black Friday, Black Week oraz Cyber Monday. Jak przygotować firmę i marketing?
Black Friday, Black Week oraz Cyber Monday to jedne z najważniejszych wydarzeń sprzedażowych w roku, dlatego przygotowaliśmy przewodnik, jak szybko i efektywnie przygotować firmę na nadchodzące wyprzedaże.
26 września 2024
Jak założyć konto na Instagramie? Poradnik krok po kroku
Instagram to jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych na świecie, z ponad miliardem aktywnych użytkowników. Niezależnie od tego, czy jesteś osobą prywatną, przedsiębiorcą czy twórcą, posiadanie konta na Instagramie może otworzyć przed Tobą wiele nowych możliwości – od budowania wizerunku marki po nawiązywanie cennych kontaktów. Jednak, aby w pełni wykorzystać potencjał tej platformy, ważne jest właściwe założenie i (...)
26 września 2024
Kiedy najlepiej publikować na Instagramie w 2024? Dowiedz się, kiedy najlepiej wrzucać posty
Współczesny marketing nierozerwalnie wiąże się z obecnością w mediach społecznościowych, a Instagram jest jedną z najpotężniejszych platform, którą trudno dziś pominąć. Jako narzędzie promocji, budowania wizerunku i komunikacji z klientami, oferuje ogromny potencjał – pod warunkiem że jego użytkowanie jest przemyślane i zoptymalizowane. Ważną kwestią jest tutaj czas publikacji postów, który ma znaczenie dla osiągania wysokich zasięgów i zaangażowania. W poniższym artykule zgłębimy tajniki optymalnego harmonogramu treści na Instagramie. Odkryjemy, kiedy najlepiej wrzucać posty, aby (...)
26 września 2024
Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?
Zasięgi na Instagramie są najważniejszym elementem budowania marki i dotarcia do nowych odbiorców. Zwiększenie zasięgu publikacji jest celem każdego twórcy, marki czy influencera, ale jak tego dokonać? W tym artykule przyjrzymy się sprawdzonym technikom, które pomogą Ci zdobyć większy zasięg i zaangażowanie na Instagramie. Algorytm Instagrama — jak (...)
26 września 2024
Wskaźnik GRP — jak mierzyć efektywność reklam?
W dynamicznym świecie reklamy, gdzie marketing i kampanie reklamowe muszą być precyzyjnie zaplanowane, aby osiągać sukcesy, jednym ze znaczących narzędzi wykorzystywanych przez marketerów jest wskaźnik GRP. Gross Rating Point (GRP), odgrywa fundamentalną rolę w ocenie zasięgu i efektywności reklam. Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych i jakie (...)
25 września 2024
Czym jest Search Ads 360 i dlaczego warto z niego korzystać?
Search Ads 360 jest to jedna z usług dostępna w ramach ekosystemu Google Marketing Platform. Dzięki niej zarządzanie kampaniami w różnych wyszukiwarkach jak i kanałach komunikacji staje się o wiele łatwiejsza, ponieważ za pomocą jednej platformy można uruchomić kampanię w różnych wyszukiwarkach (Google, Bing, Yahoo!). Co zyskasz z przejścia na Serach (...)
13 września 2024
Chat GPT w praktyce dla małej firmy – przykłady do wykorzystania
Okej, więc masz małą firmę i chcesz wykorzystać chat GPT do marketingu? Przygotuj się na prawdziwą wizję przyszłości! Dzięki sztucznej inteligencji AI będziesz mógł przenieść swój biznes na wyższy poziom nawet bez zatrudniania kolejnych pracowników! Za pomocą chatu GPT i tego poradnika będziesz w stanie generować odpowiedzi na rynkowe zapytania, (...)
12 września 2024
Google Ads wycofuje strategię ustalania stawek
Google Ads w swoich dążeniach do zmaksymalizowania efektywności kampanii, zdecydował się na radykalny krok w postaci wycofania jednej z dostępnych strategii ustalania stawek.
10 września 2024
Google Ads zmienia Video Action Campaign w Demand Gen
Od marca 2025 roku Google Ads wycofa VAC jako odrębny typ kampanii, a funkcje przejmie właśnie kampania Demand Gen. Co to oznacza?