Blog
12 marca 2024
Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.
Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.
27 lutego 2024
Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.
Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.
22 lutego 2024
Consent Mode 2 – czy Twoją firmę stać by tego nie wdrożyć?
Consent Mode 2 jest kluczowy dla działań związanych z reklamą, remarketingiem i prowadzeniem e-commerce, sprzedaży oraz promocji produktów i usług. Brak odpowiedniego wdrożenia będzie oznaczać blokadę na kanały dotarcia do klientów.
20 lutego 2024
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
25 stycznia 2024
Jak utrzymać wzrost sprzedaży w czasie ograniczania cookies’ów?
W świecie marketingu 3rd party cookies jeszcze do niedawna odgrywały kluczową rolę w gromadzeniu danych i personalizacji doświadczeń online. Jednak z coraz większą świadomością prywatności oraz regulacji prawnych, wiele przeglądarek internetowych ogranicza śledzenie cookiesów, co stawia przed marketingowcami i ich klientami wyzwania dotyczące (...)
16 stycznia 2024
Ciasteczka w internecie – czym są i do czego służą?
Wszyscy mamy styczność z cookies. Korzystając z internetu nie sposób je ominąć, a wręcz bez nich wiele rzeczy przestałoby działać lub mieć sens. Na niemal każdej stronie musimy cos akceptować, wybierać zakres. Tylko czy wiemy czym cookies są i do czego służą? Jesteście ciekawi? No to zaczynamy! Cookies czyli co to. To niewielkie pliki tekstowe (...)
5 stycznia 2024
Google Tag Manager bez tajemnic.
Tutorial dla ciekawskich oraz dla fanów DIY. Nasz specjalista Patryk Leśniak zaprasza na wycieczkę. A jeśli pojawią się pytania – to śmiało zapraszamy!
13 grudnia 2023
Kampanie Google Performance Max – tutorial.
Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Kampania Performance Max, to zautomatyzowana forma reklamowania się oparta o sztuczna inteligencję. Samodzielne odpalenie kampanii Performance Max jest naprawdę łatwe! Zobacz tutorial prowadzony przez Aleksandrę Perkę – Performance Lead z naszej agencji Result Media. Krok po kroku zobaczysz (...)
6 listopada 2023
Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?
Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?