Blog

173 wpisy na stronie
01

Facebook wycofał 3 narzędzia umożliwiające analizę danych

Z Facebooka korzysta obecnie prawie 3 mld internautów miesięcznie. Reklamodawcy chętnie korzystają z tej formy dotarcia do użytkownika, a firma od wielu lat rozwija narzędzia, które pomagają im ocenić skuteczność kampanii reklamowych. (...)

czytaj więcej
02

Słownik pojęć digital marketingu (cz. 3)

W 3. części naszego słownika (zobacz cz. 1 i 2) wyjaśniamy kolejne hasła związane z digital marketingiem. Nowoczesne rozwiązania techniczne, pojęcia z zakresu SEM i SEO – uporządkowana wiedza, która pomoże sprawnie funkcjonować we wciąż zmieniającym się świecie online. Ciąg dalszy nastąpi 😉 Above the Fold (ATF) – termin pochodzący z nomenklatury prasowej (pierwotnie używany do określenia treści umieszczonej na pierwszej stronie gazety), w (...)

czytaj więcej
03

Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”

Efektywna witryna to taka, która jest nowoczesna wizualnie, funkcjonalna i użyteczna dla internautów oraz widoczna dla wyszukiwarek. Jednak przy tworzeniu czy zmianie strony łatwo popełnić błędy, które negatywnie wpłyną na jej pozycjonowanie. Jak ich nie popełnić, w serwisie „Marketing przy kawie” radzi nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
04

Google AdSense, czyli jak monetyzować ruch na swojej witrynie

Zarabianie na sprzedaży produktów czy usług jest dość oczywiste, ale można też inaczej zmonetyzować ruch na swoim serwisie. Służy do tego system Google AdSense, który umożliwia właścicielom witryny internetowej zarabianie na reklamach wyświetlanych w formie banerów, wideo lub reklam kontekstowych.

czytaj więcej
05

Słowa kluczowe w treści serwisu – jak pisać i czego unikać?

Wartościowy content jest integralną częścią każdej strony internetowej. Dlatego tak ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie dają nam poszczególne rodzaje wpisów tworzone z myślą o wyszukiwarkach. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z SEO, dla serwisu „Nowy Marketing” pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
06

3 składniki skutecznej kampanii dla sklepów internetowych

Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce? Radzą nasi eksperci - Ewa Ziętek-Maciejczyk i (...)

czytaj więcej
07

Nowości w WordPress 5.8 „Tatum”

W lipcu 2021 r. wersja 5.8 WordPress „Tatum” została oficjalnie wydana. Aktualizacja skupia się głównie na aspektach edycji treści, ale nie zabrakło też kliku nowości technicznych.

czytaj więcej
08

Słownik pojęć digital marketingu (cz. 2)

W pierwszej części naszego słownika wyjaśnialiśmy m.in. zagadnienia z zakresu modeli rozliczeń działań reklamowych oraz podstawowe wskaźniki digital marketingu. Teraz opisujemy atrybucje, kanały marketingowe oraz pojęcia związane z SEO i procesem zakupowym. Będziemy rozwijać ten słownik. Kolejne hasła pojawią się wkrótce, zachęcamy więc do lektury (...)

czytaj więcej
09

User experience vs copywriting – jak pisać przyjazne treści

Czytanie tekstów zamieszczonych w sieci ma niewiele wspólnego z czytaniem książek czy ulubionych czasopism. Odbiorcy w fachowych artykułach, które pojawiają się w internecie, szukają przede wszystkim konkretnej wiedzy i jasnych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. W tym przypadku nie ma miejsca na niedopowiedzenia czy niejasności. Ma być krótko, zwięźle (...)

czytaj więcej
1 2 3 18 19 20