Blog

4 września 2023
Przepisy unijne regulują internet – SEM News 10/2023
Sierpień jak zwykle ostatnio okazał się intensywny na rynku digitalowym! Obowiązujące regulacje unijne: DSA i DMA mocno namieszają. O tym, co nowego na TikToku, YouTube, w świecie Meta i Microsofcie, a przede wszystkim w imperium Google i niezmiennie zadziwiającym X opowie Erwin Wilczyński z Super Efektywnego Marketingu.

7 sierpnia 2023
Jaki jest koszt utraty zaufania? SEM News 9/2023
Co przyniósł lipiec w branży digital? Oj, działo się! Mamy wojnę mikroblogów i spore zmiany w systemach reklamowych. Na kanale Super Efektywny Marketing Erwin w pigułce przedstawia ostatnie zawirowania i nowe rozwiązania wprowadzone przez największych graczy na rynku.

1 sierpnia 2023
Dlaczego warto wdrożyć Consent Mode na swojej witrynie i jak zrobić to szybko i bezpiecznie?
Consent Mode należy wdrożyć na wszystkich stronach korzystających m.in. z najpopularniejszych systemów marketingowych, takich jak: Google Ads, Google Analytics czy Facebook Ads. Tryb uzyskiwania zgody pozwoli prowadzić analitykę i kampanie Google Ads z zachowaniem prywatności użytkownika, co wynika z prawnego obowiązku uzyskiwanie zgody od użytkowników na przetwarzanie ich danych. Przeczytaj, jak można to zrobić sprawnie i bezpiecznie z Result Media!
24 lipca 2023
Duże zmiany SEO w 2023 – wywiad z Krzysztofem Marcem z DevaGroup
W jaki sposób zmienia się to, jak wyszukujemy informacje w sieci? Czy nadeszła już rewolucja wideo? Jakie działania marketingowe warto uruchomić w pierwszym roku funkcjonowania sklepu internetowego? O zmianach w SEO, nowych technologiach, optymalizacjach Google’a, sztucznej inteligencji w bardzo ciekawej rozmowie z Krzysztofem Marcem z DevaGroup, organizatorem (...)
18 lipca 2023
Kto prowadzi w wyścigu AI po 6 miesiącach? SEM News 8/2023
Pół roku z AI, czyli co tak naprawdę zostało wprowadzone w ciągu ostatnich miesięcy, na jakim etapie wyścigu gigantów jesteśmy i jakie zmiany nas jeszcze czekają. O tym w najnowszym wydaniu newsów Super Efektywnego Marketingu!
30 czerwca 2023
Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital! SEM News 7/2023
Koniec czerwca to dobry czas na podsumowanie I półrocza 2023. Odbyły się inspirujące imprezy branżowe, m.in. ForumIAB oraz semKRK. Wyszły niezwykle ciekawe raporty: Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska i Social Media 2023. A już za chwileczkę Google Uniwersal Analytics zniknie i nastanie era GA4. Pojawiły się też nowe rozwiązania reklamowe od (...)
26 czerwca 2023
Marketing 5.0 – technologia w służbie człowieka
Istnieją dwa główne czynniki, które można uznać za elementy napędzające ewolucję marketingu: technologia marketingowa i potrzeby konsumentów. Te 2 czynniki spowodowały kolejne etapy rewolucji marketingu jako filozofii biznesu. Stad pojawienie się wersji 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0. Czy teraz nadszedł czas na marketing 5.0?
21 czerwca 2023
Czym są meta tagi i jak je pisać, aby polubił je nie tylko robot wyszukiwarki?
O ile tworzenie jakościowych i wciągających treści czy właściwy dobór słów kluczowych, które okażą się pomocne w budowaniu architektury serwisu, są kwestiami, o których należy bezwzględnie pamiętać, to warto zadbać i perfekcyjnie wykończyć także nieco inne - mniej oczywiste, ale równie istotne elementy. Przykładem mogą być meta tagi, które (...)
12 czerwca 2023
Result Media o rynku e-commerce i digital PR
W najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska eksperci z branży podsumowali miniony rok i przyjrzeli się trendom na 2023. Wśród nich nasza PR & marketing director Ewa Zietek-Maciejczyk, która skomentowała rozwój rynku e-commerce oraz odniosła się do trendów w digital PR.