news
Jakie techniczne aspekty strony e-commerce mają krytyczny wpływ na jej pozycję w Google?
Odpowiednie przystosowanie sklepu internetowego to nie tylko wygląd czy asortyment, bardzo często spotyka się takie rozwiązania w kodzie strony, które niemal całkowicie rujnują widoczność sklepów. Warto też pamiętać, że techniczne elementy wpływają nie tylko na pozycje, ale i na koszty reklamowania produktów, ponieważ kampanie Ads także opierają się na ocenie jakości stron docelowych. Google niechętnie dzieli się dokładnymi zasadami, jak należy rozumieć pojęcie „jakość”, dlatego co roku publikowane są przez wielu uznanych analityków SEO tak zwane checklisty i guide’y – zawierające najważniejsze zmiany w podejściu do tematu SEO w nadchodzącym czasie. O ile większość tych porad brzmi sensownie, o tyle właściwe wdrożenie wszystkich zasad jednocześnie na platformę e-commerce jest w rzeczywistości niewykonalne. Przed przystąpieniem do zmiany w kodzie warto zderzyć specjalistę SEO z programistą, aby podczas takiej burzy mózgów wypracować najbardziej optymalne rozwiązania dla naszego sklepu.
W artykule na łamach serwisu interaktywnie.com Michał Gierat omawia najczęściej spotykane w e-commerce techniczne błędy, które mają wpływ na pozycję w Google.
Zadbaj z nami o wysoką pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce!