Newsy
30 czerwca 2023
Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital! SEM News 7/2023
Koniec czerwca to dobry czas na podsumowanie I półrocza 2023. Odbyły się inspirujące imprezy branżowe, m.in. ForumIAB oraz semKRK. Wyszły niezwykle ciekawe raporty: Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska i Social Media 2023. A już za chwileczkę Google Uniwersal Analytics zniknie i nastanie era GA4. Pojawiły się też nowe rozwiązania reklamowe od (...)
12 czerwca 2023
Result Media o rynku e-commerce i digital PR
W najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska eksperci z branży podsumowali miniony rok i przyjrzeli się trendom na 2023. Wśród nich nasza PR & marketing director Ewa Zietek-Maciejczyk, która skomentowała rozwój rynku e-commerce oraz odniosła się do trendów w digital PR.
29 maja 2023
W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości! – SEM News 6/2023
Mija właśnie pół roku, odkąd żyjemy tematem sztucznej inteligencji. ChatGPT, Bing, Bard, Mozilla, Wordpress, Amazon… Ruchy związane z produktami SI wykonują już wszyscy gracze. W tym wydaniu newsów o sztucznej inteligencji, ale nie tylko.
28 kwietnia 2023
Sztuczna inteligencja tworzy reklamy – SEM News 5/2023
Sztuczna inteligencja zagościła u nas na dobre. Najwięksi gracze na rynku digitalowym kontynuują wyścig na rozwój i monetyzację AI, a branża marketingowa zaprzęgła ją m.in. do tworzenia reklam. Z drugiej strony – mnożą się problemy i dylematy prawne związane z wykorzystaniem AI. O tym m.in. w dzisiejszych SEM News na kanale Super Efektywny Marketing.
26 kwietnia 2023
Konwersje wspomagane – czy warto je raportować?
Jak udowodnić, że nasze działania mają wpływ na decyzje zakupowe klientów, nawet jeśli pozornie dane analityczne na to nie wskazują? Czym są konwersje wspomagane? I czy w ogóle warto je raportować? O tym wszystkim pisze Magda Topczewska w serwisie Nowy Marketing.
31 marca 2023
Czyje AI przejmie władzę nad światem? – SEM News 4/2023
Marzec upłynął nam pod znakiem korporacyjnego wyścigu zbrojeń sztucznej inteligencji. Google goni Microsoft, który demoluje porządek rynku wyszukiwań i SI. Podobno dzieje się jeszcze coś innego ale niewiele ;-)
29 marca 2023
Czy istnieje idealny model atrybucji?
Który model atrybucji jest najlepszy? Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz Ty i Twój biznes. Tutaj z pomocą przychodzą nam pojęcia tak jakie cross-device i cross-channel. Magda Topczewska w swoim artykule na łamach serwisu NowyMarketing prześledzi to na przykładzie trzech narzędzi: Google Analytics, Facebook Ads i Google Ads.
15 marca 2023
Jacek Kotarbiński gościem Result Media
To było niezwykle ciekawe i inspirujące spotkanie. Naszą firmę odwiedził wyjątkowy gość – Jacek Kotarbiński, autorytet świata marketingu, trener biznesu, autor wielu cenionych publikacji, wykładowca, ekonomista i rynkolog. Już niedługo będzie można posłuchać rozmowy z naszym gościem na kanale Super Efektywny Marketing.
3 marca 2023
Ofensywa Google’a przyspiesza! SEM News 3/2023
Tak aktywnego lutego nie było w historii branży marketingu i internetu! SI demoluje cały porządek i wszyscy gracze starają się dostosować. Najnowsze wieści z digitalowego świata na kanale Super Efektywny Marketing.