Newsy

159 wpisów na stronie
19

Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital! SEM News 7/2023

Koniec czerwca to dobry czas na podsumowanie I półrocza 2023. Odbyły się inspirujące imprezy branżowe, m.in. ForumIAB oraz semKRK. Wyszły niezwykle ciekawe raporty: Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska i Social Media 2023. A już za chwileczkę Google Uniwersal Analytics zniknie i nastanie era GA4. Pojawiły się też nowe rozwiązania reklamowe od (...)

czytaj więcej
20

Result Media o rynku e-commerce i digital PR

W najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska eksperci z branży podsumowali miniony rok i przyjrzeli się trendom na 2023. Wśród nich nasza PR & marketing director Ewa Zietek-Maciejczyk, która skomentowała rozwój rynku e-commerce oraz odniosła się do trendów w digital PR.

czytaj więcej
21

W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości! – SEM News 6/2023

Mija właśnie pół roku, odkąd żyjemy tematem sztucznej inteligencji. ChatGPT, Bing, Bard, Mozilla, Wordpress, Amazon… Ruchy związane z produktami SI wykonują już wszyscy gracze. W tym wydaniu newsów o sztucznej inteligencji, ale nie tylko.

czytaj więcej
22

Sztuczna inteligencja tworzy reklamy – SEM News 5/2023

Sztuczna inteligencja zagościła u nas na dobre. Najwięksi gracze na rynku digitalowym kontynuują wyścig na rozwój i monetyzację AI, a branża marketingowa zaprzęgła ją m.in. do tworzenia reklam. Z drugiej strony – mnożą się problemy i dylematy prawne związane z wykorzystaniem AI. O tym m.in. w dzisiejszych SEM News na kanale Super Efektywny Marketing.

czytaj więcej
23

Konwersje wspomagane – czy warto je raportować?

Jak udowodnić, że nasze działania mają wpływ na decyzje zakupowe klientów, nawet jeśli pozornie dane analityczne na to nie wskazują? Czym są konwersje wspomagane? I czy w ogóle warto je raportować? O tym wszystkim pisze Magda Topczewska w serwisie Nowy Marketing.

czytaj więcej
24

Czyje AI przejmie władzę nad światem? – SEM News 4/2023

Marzec upłynął nam pod znakiem korporacyjnego wyścigu zbrojeń sztucznej inteligencji. Google goni Microsoft, który demoluje porządek rynku wyszukiwań i SI. Podobno dzieje się jeszcze coś innego ale niewiele ;-)

czytaj więcej
25

Czy istnieje idealny model atrybucji?

Który model atrybucji jest najlepszy? Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz Ty i Twój biznes. Tutaj z pomocą przychodzą nam pojęcia tak jakie cross-device i cross-channel. Magda Topczewska w swoim artykule na łamach serwisu NowyMarketing prześledzi to na przykładzie trzech narzędzi: Google Analytics, Facebook Ads i Google Ads.

czytaj więcej
26

Jacek Kotarbiński gościem Result Media

To było niezwykle ciekawe i inspirujące spotkanie. Naszą firmę odwiedził wyjątkowy gość – Jacek Kotarbiński, autorytet świata marketingu, trener biznesu, autor wielu cenionych publikacji, wykładowca, ekonomista i rynkolog. Już niedługo będzie można posłuchać rozmowy z naszym gościem na kanale Super Efektywny Marketing.

czytaj więcej
27

Ofensywa Google’a przyspiesza! SEM News 3/2023

Tak aktywnego lutego nie było w historii branży marketingu i internetu! SI demoluje cały porządek i wszyscy gracze starają się dostosować. Najnowsze wieści z digitalowego świata na kanale Super Efektywny Marketing.

czytaj więcej
1 2 3 4 16 17 18