news

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?

28 kwietnia 2020

Tradycyjny handel przeżywa ogólnoświatowy kryzys, ale sprzedaż internetowa coraz bardziej rośnie w siłę. Do tej pory rynek e-commerce rozwijał się w tempie ok. 18% rocznie, natomiast z prognoz na 2020 wynika, że w tym roku może być co najmniej dwukrotnie wyższy.

Ale oczywiście nie wszystkie branże prowadzące aktywne działania online są w dobrej sytuacji. Ponadto w obawie o swoją sytuację finansową klienci znacznie ostrożniej podejmują wszelkie decyzje zakupowe. Dlatego wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie.

O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji #IABcontraCOVID19

Przeczytaj artykuł

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas