!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?

Tradycyjny handel przeżywa ogólnoświatowy kryzys, ale sprzedaż internetowa coraz bardziej rośnie w siłę. Do tej pory rynek e-commerce rozwijał się w tempie ok. 18% rocznie, natomiast z prognoz na 2020 wynika, że w tym roku może być co najmniej dwukrotnie wyższy.

Ale oczywiście nie wszystkie branże prowadzące aktywne działania online są w dobrej sytuacji. Ponadto w obawie o swoją sytuację finansową klienci znacznie ostrożniej podejmują wszelkie decyzje zakupowe. Dlatego wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie.

O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji #IABcontraCOVID19

Przeczytaj artykuł

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa