Newsy
12 września 2024
Google Ads wycofuje strategię ustalania stawek
Google Ads w swoich dążeniach do zmaksymalizowania efektywności kampanii, zdecydował się na radykalny krok w postaci wycofania jednej z dostępnych strategii ustalania stawek.
10 września 2024
Google Ads zmienia Video Action Campaign w Demand Gen
Od marca 2025 roku Google Ads wycofa VAC jako odrębny typ kampanii, a funkcje przejmie właśnie kampania Demand Gen. Co to oznacza?
5 września 2024
Newsy – marketing i biznes w wakacje.
Poznaj najnowsze wiadomości ze świata marketingu i biznesu, które wprowadzają istotne zmiany dla branży reklamowej, SEO i rynków technologicznych. Ten odcinek dostarcza kompendium wiedzy na temat najnowszych wydarzeń, które kształtują przyszłość firm i strategii marketingowych. W odcinku poruszono m.in.: Rafał Brzoska i Inpost kontra Facebook – zwycięska batalia Brzoski w obronie Omeny, która może zmienić krajobraz dla wszystkich walczących o prawa w digitalu. Sprzedaż akcji Apple i NVIDIA – omówienie przyczyn oraz potencjalnych skutków dla rynku technologicznego i inwestorów. To ruch, który ma (...)
24 lipca 2024
Wiadomości Marketingowo Biznesowe
Zapraszamy do obejrzenia jedynych wiadomości marketingowo biznesowych, które przedstawiają wydarzenia oraz najważniejsze i najciekawsze informacje.
7 czerwca 2024
Super Efektywny Marketing – podsumowanie maja
Maj już za nami, a przed nami czas na podsumowanie tego, co się wydarzyło w minionym miesiącu. Był to miesiąc pełen emocji, zarówno smutnych, jak i zaskakujących. Oto najważniejsze wydarzenia marketingowo biznesowe, które zdominowały maj 2024.
7 maja 2024
Result Media z certyfikatem Google Premier 2024
Mamy to! Kolejny rok z certyfikatem Google Partner Premium - Premier 2024.
12 marca 2024
Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.
Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.
27 lutego 2024
Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.
Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.
20 lutego 2024
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.