Blog

23 kwietnia 2025
Jak dobierać hashtagi na Instagramie w 2025 roku? Jak zwiększyć zasięgi dzięki skutecznym hashtagom?
Instagram od lat pozostaje jedną z najpotężniejszych platform społecznościowych, zrzeszającą miliony użytkowników na całym świecie. W gąszczu zdjęć, filmów i relacji, jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających dotarcie do nowych odbiorców i budowanie silnej obecności online są hashtagi. Choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się jedynie (...)

16 kwietnia 2025
Jak wykorzystać marketing interaktywny do zwiększenia sprzedaży?
W marketingu XXI wieku coraz większy nacisk kładziony jest na obustronną relację z klientem. W dobie walki o uwagę napędzanej przez media społecznościowe, na wagę złota staje się silna relacja z klientem, co zaczyna zauważać coraz więcej firm. W dużym skrócie – jednostronne podejście do relacji na linii firma-klient odchodzi do lamusa. Czym jest marketing interaktywny? Marketing interaktywny opiera się przede wszystkim na zbudowaniu obustronnej relacji (...)

15 kwietnia 2025
Czym jest wskaźnik docelowy udział w wyświetleniach w kampanii Google Ads?
W reklamach Google Ads najważnieszym pytaniem jest nie tylko „ile kliknięć?”, lecz także „jak szeroka jest nasza ekspozycja?”. Wskaźnik udziału w wyświetleniach (Impression Share) pokazuje procentowy odsetek rzeczywistych wyświetleń reklamy względem wszystkich możliwych, dostępnych przy danym budżecie i ustawieniach. Dzięki niemu dowiesz się, czy Twoje kampanie wykorzystują pełnię potencjału aukcji reklamowych, czy też tracą wyświetlenia wskutek określonych ograniczeń. W dalszej części omówimy, jak interpretować ten wskaźnik i jakie decyzje optymalizacyjne na jego podstawie można (...)
14 kwietnia 2025
Czym jest Facebook Lead Ads? Jak pozyskiwać kontakty za pomocą reklamy na Facebooku?
Facebook Lead Ads jest jednym z najskuteczniejszych dostępnych narzędzi, które umożliwia firmom zbieranie danych potencjalnych klientów w prosty sposób, dzięki wyświetlaniu reklam użytkownikom, które mają zachęcać ich do wypełniania formularza kontaktowego bez konieczności opuszczania platformy. Czym jest Facebook Lead Ads? Lead Ads jest narzędziem (...)
31 marca 2025
Email marketing – co to jest? Jakie są dobre praktyki?
Codziennie otrzymujemy dziesiątki wiadomości na pocztę elektroniczną, email marketing pozostaje jednym z najbardziej efektywnych sposobów budowania relacji z klientami. Ale nie wystarczy po prostu „wysłać maila” i liczyć na cud. Skuteczny email marketing to strategia, która wymaga wiedzy, planowania i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby (...)
27 marca 2025
Jak stworzyć personę klienta? Praktyczny przewodnik dla biznesu i marketingu
W każdej firmie zarówno dział sprzedaży, marketingu, jak i finansów ma określone konkretne zadania oraz cele, które realizuje przy pomocy różnych narzędzi. Skuteczność tych działań mierzona jest przy pomocy różnorodnych wskaźników, takich jak CTR, CR, LTV, ROAS, itd.. Jednak na koniec dnia dla właściciela firmy najważniejszy jest wynik w (...)
25 marca 2025
Jak skutecznie zdobyć obserwujących na Instagramie?
W samej Polsce należący do Mety Instagram ma ponad 12 milionów użytkowników. To ogromna liczba i jednocześnie wielki potencjał do pozyskania zaangażowanej społeczności skupionej wokół naszej firmy lub marki.Pozyskiwanie odbiorców nie jest jednak łatwą sztuką. Przejście drogi do rzeszy aktywnych, oddanych followersów często zajmuje nawet lata, a sama (...)
21 marca 2025
Jak pisać bloga? Kompleksowy poradnik tworzenia artykułów blogowych
Prowadzenie bloga firmowego to nie tylko sposób na dzielenie się wiedzą, ale także skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, przyciągnąć nowych czytelników i budować wizerunek eksperta. Wpis na bloga powinien nie tylko dostarczać wartościowych informacji, ale również przyciągać uwagę (...)
20 marca 2025
Jak Google określa kolejność wyników wyszukiwania? Wyświetlanie reklam Google Ads
Za każdym razem, gdy wpisujesz zapytanie w Google, uruchamia się skomplikowany mechanizm, który w ułamku sekundy analizuje miliardy stron internetowych i setki reklam, by wyświetlić Ci te najbardziej trafne. To właśnie wtedy do gry wchodzi algorytm Google – jedno z najbardziej strzeżonych i nieustannie rozwijanych narzędzi w świecie cyfrowego marketingu. (...)