Blog

347 wpisów na stronie
jak dobrac hashtagi na instagramie
01

Jak dobierać hashtagi na Instagramie w 2025 roku? Jak zwiększyć zasięgi dzięki skutecznym hashtagom?

Instagram od lat pozostaje jedną z najpotężniejszych platform społecznościowych, zrzeszającą miliony użytkowników na całym świecie. W gąszczu zdjęć, filmów i relacji, jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających dotarcie do nowych odbiorców i budowanie silnej obecności online są hashtagi. Choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się jedynie (...)

czytaj więcej
marketing interaktywny
02

Jak wykorzystać marketing interaktywny do zwiększenia sprzedaży?

W marketingu XXI wieku coraz większy nacisk kładziony jest na obustronną relację z klientem. W dobie walki o uwagę napędzanej przez media społecznościowe, na wagę złota staje się silna relacja z klientem, co zaczyna zauważać coraz więcej firm. W dużym skrócie – jednostronne podejście do relacji na linii firma-klient odchodzi do lamusa. Czym jest marketing interaktywny? Marketing interaktywny opiera się przede wszystkim na zbudowaniu obustronnej relacji (...)

czytaj więcej
docelowy udział w wyświetleniach
03

Czym jest wskaźnik docelowy udział w wyświetleniach w kampanii Google Ads?

W reklamach Google Ads najważnieszym pytaniem jest nie tylko „ile kliknięć?”, lecz także „jak szeroka jest nasza ekspozycja?”. Wskaźnik udziału w wyświetleniach (Impression Share) pokazuje procentowy odsetek rzeczywistych wyświetleń reklamy względem wszystkich możliwych, dostępnych przy danym budżecie i ustawieniach. Dzięki niemu dowiesz się, czy Twoje kampanie wykorzystują pełnię potencjału aukcji reklamowych, czy też tracą wyświetlenia wskutek określonych ograniczeń. W dalszej części omówimy, jak interpretować ten wskaźnik i jakie decyzje optymalizacyjne na jego podstawie można (...)

czytaj więcej
04

Czym jest Facebook Lead Ads? Jak pozyskiwać kontakty za pomocą reklamy na Facebooku?

Facebook Lead Ads jest jednym z najskuteczniejszych dostępnych narzędzi, które umożliwia firmom zbieranie danych potencjalnych klientów w prosty sposób, dzięki wyświetlaniu reklam użytkownikom, które mają zachęcać ich do wypełniania formularza kontaktowego bez konieczności opuszczania platformy. Czym jest Facebook Lead Ads? Lead Ads jest narzędziem (...)

czytaj więcej
05

Email marketing – co to jest? Jakie są dobre praktyki?

Codziennie otrzymujemy dziesiątki wiadomości na pocztę elektroniczną, email marketing pozostaje jednym z najbardziej efektywnych sposobów budowania relacji z klientami. Ale nie wystarczy po prostu „wysłać maila” i liczyć na cud. Skuteczny email marketing to strategia, która wymaga wiedzy, planowania i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby (...)

czytaj więcej
06

Jak stworzyć personę klienta? Praktyczny przewodnik dla biznesu i marketingu

W każdej firmie zarówno dział sprzedaży, marketingu, jak i finansów ma określone konkretne zadania oraz cele, które realizuje przy pomocy różnych narzędzi. Skuteczność tych działań mierzona jest przy pomocy różnorodnych wskaźników, takich jak CTR, CR, LTV, ROAS, itd.. Jednak na koniec dnia dla właściciela firmy najważniejszy jest wynik w (...)

czytaj więcej
07

Jak skutecznie zdobyć obserwujących na Instagramie?

W samej Polsce należący do Mety Instagram ma ponad 12 milionów użytkowników. To ogromna liczba i jednocześnie wielki potencjał do pozyskania zaangażowanej społeczności skupionej wokół naszej firmy lub marki.Pozyskiwanie odbiorców nie jest jednak łatwą sztuką. Przejście drogi do rzeszy aktywnych, oddanych followersów często zajmuje nawet lata, a sama (...)

czytaj więcej
08

Jak pisać bloga? Kompleksowy poradnik tworzenia artykułów blogowych

Prowadzenie bloga firmowego to nie tylko sposób na dzielenie się wiedzą, ale także skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, przyciągnąć nowych czytelników i budować wizerunek eksperta. Wpis na bloga powinien nie tylko dostarczać wartościowych informacji, ale również przyciągać uwagę (...)

czytaj więcej
09

Jak Google określa kolejność wyników wyszukiwania? Wyświetlanie reklam Google Ads

Za każdym razem, gdy wpisujesz zapytanie w Google, uruchamia się skomplikowany mechanizm, który w ułamku sekundy analizuje miliardy stron internetowych i setki reklam, by wyświetlić Ci te najbardziej trafne. To właśnie wtedy do gry wchodzi algorytm Google – jedno z najbardziej strzeżonych i nieustannie rozwijanych narzędzi w świecie cyfrowego marketingu. (...)

czytaj więcej
1 2 3 37 38 39