Newsy

160 wpisów na stronie
136

Facebook podpowie nam, jak się ubrać stylowo

Nowa funkcja Facebooka – Fashion ++ oparta na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc użytkownikowi w dobieraniu atrakcyjnych stylizacji, dopasowanych do jego sylwetki, zgodnie z obowiązującymi trendami. O marketingowych możliwościach wykorzystania tego rozwiązania pisze Lech Wyrzykowski nasz SEM Lead dla interaktywnie.com

czytaj więcej
137

Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day

DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego. Jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie, dowiesz się z prelekcji naszego Traffic & Webdevelopment Directora – Macieja Kapuścińskiego.

czytaj więcej
138

Jak wykorzystać inteligentne głośniki w działaniach sprzedażowych?

Inteligentne głośniki stają się coraz bardziej popularne. Wyposażone w możliwość sterowania głosowego pomagają nam zarządzać domowymi urządzeniami, sprawdzić pogodę czy zamówić jedzenie. O tym, jak je wykorzystać w działaniach sprzedażowych, pisze nasz SEM Specialist Konrad Bąk dla interaktywnie.com

czytaj więcej
139

Nasza agencja na CEE Agency Summit 2019

Przedstawiciele Result Media byli uczestnikami CEE Agency Summit 2019 w Kijowie. To spotkanie 200 menedżerów z agencji partnerskich Google z Europy Środkowej i Wschodniej, którzy dzielą się wiedzą i najlepszymi praktykami z prowadzenia kampanii Google Ads.

czytaj więcej
140

Result Media wchodzi na rynek niemiecki

Nasza agencja wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash. Result Media będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google. Kampanie będą prowadzone na rynku niemieckim i dostosowane do jego specyfiki. 

czytaj więcej
141

Result Media ma nowego PR & marketing managera

Ewa Ziętek-Maciejczyk jest nowym PR & marketing managerem naszej agencji. Do jej zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy. 

czytaj więcej
142

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo

Polski branżowy lider wybrał naszą agencję do prowadzenia digitalowych kampanii!

czytaj więcej
143

Biznes wg fiskusa – kampania na Facebooku nie jest kosztem

Według fiskusa brak udokumentowania kosztów uniemożliwia uwzględnianie w rozliczeniu. Czy to oznacza, że reklamowe wydatki na Facebooku nie mogą być przez przedsiębiorców wliczane jako nakładów na działalność firmy?

czytaj więcej
144

Puls Biznesu o Result Media: „Od start-upu do partnera potęg IT”

Według Pulsu Biznesu biznesowa droga Result Media może być wzorcowym case study firmowego sukcesu. Redakcja w najnowszym numerze opisuje historię, filozofię i plany naszej agencji.

czytaj więcej
1 2 3 15 16 17 18