Newsy

153 wpisy na stronie
136

Biznes wg fiskusa – kampania na Facebooku nie jest kosztem

Według fiskusa brak udokumentowania kosztów uniemożliwia uwzględnianie w rozliczeniu. Czy to oznacza, że reklamowe wydatki na Facebooku nie mogą być przez przedsiębiorców wliczane jako nakładów na działalność firmy?

czytaj więcej
137

Puls Biznesu o Result Media: „Od start-upu do partnera potęg IT”

Według Pulsu Biznesu biznesowa droga Result Media może być wzorcowym case study firmowego sukcesu. Redakcja w najnowszym numerze opisuje historię, filozofię i plany naszej agencji.

czytaj więcej
138

Referencje od MoreMadame.pl

Po ponad rocznej współpracy z firmą MoreMadame.pl Result Media może pochwalić się opinią od Klienta.

czytaj więcej
139

Result Media w elitarnym gronie najlepszych agencji Europy Środkowo – Wschodniej!

Result Media wybrane przez Google do prestiżowego programu „CEE Elevator 2019".

czytaj więcej
140

Voice search. Jakie zmiany przyniesie wyszukiwanie głosowe w marketingu internetowym?

Voice search bardzo zmienia styl szukania informacji. O znaczeniu tej nowości dla branży marketingu w wyszukiwarkach napisał dla Interaktywnie.com nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki.

czytaj więcej
141

Konrad Spoczyński dla Rzeczpospolitej o Internet of Things

Opiniotwórczy dziennik zwrócił się do prezesa Result Media w sprawie wypowiedzi, która dotyczy aspektów biznesowego wykorzystywania Internetu Rzeczy.

czytaj więcej
142

Sztuczna Inteligencja i marketing w Messengerze – Maciej Kapuściński dla Interaktywnie.com

Sztuczna Inteligencja i marketing w Messengerze - Maciej Kapuściński z autorskim tekstem dla Interaktywnie.com, w którym radzi m.in. jak wykorzystywać chat boty.

czytaj więcej
143

Co było, a co będzie w branży interactive w 2019 – Result Media dla Wirtualnych Mediów

Jak wyglądała jedna z najbardziej innowatorskich współczesnych branż - interactive i digital marketing - w 2018 roku. Co będzie się dziać w kolejnym roku?

czytaj więcej
144

Result Media dla Wirtualnych Mediów podsumowuje 2018 rok w SEO/SEM

Maciej Kapuściński, Traffic & Web Development Director na łamach Wirtualnych Mediów, jednego z najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, dzieli się spostrzeżeniami o tym co było na plus, a co na minus w branży SEO/SEM w 2018 roku. Podaje również prognozy na kolejne miesiące. Całość można przeczytać >>TUTAJ<< 

czytaj więcej
1 2 3 15 16 17