Newsy

153 wpisy na stronie
91

Jak wykorzystać Facebook Shops?

Facebook Shops w szybki i bezpłatny sposób umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego, z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Aby sprzedawać produkty, korzystając z tego nowego rozwiązania, niezbędne jest podpięcie katalogu do strony. Dzięki temu można wybrać ze swojej oferty konkretne produkty, (...)

czytaj więcej
92

Agencja Result Media wspiera proekologiczną działalność Fundacji Łąka

Czy powinniśmy się pożegnać z wizją równo przystrzyżonego trawnika, a zamiast tego posiać kwietną łąkę, która będzie miała korzystny wpływ na nasze środowisko? Taka idea przyświeca działaniu Fundacji Łąka, z którą rozpoczynamy współpracę. Jej celem jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Fundacja działa we współpracy z (...)

czytaj więcej
93

Jakie techniczne aspekty strony e-commerce mają krytyczny wpływ na jej pozycję w Google?

Odpowiednie przystosowanie sklepu internetowego to nie tylko wygląd czy asortyment. W artykule na łamach serwisu interaktywnie.com Michał Gierat omawia najczęściej spotykane w e-commerce techniczne błędy, które mają wpływ na pozycję w Google.

czytaj więcej
94

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?

W sytuacji kryzysu wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie.  O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji (...)

czytaj więcej
95

Kryzys może być szansą?

Wiele firm tnie teraz wydatki reklamowe i marketingowe, co  odbije się to w przyszłości na efektach sprzedażowych, bo większy koszt będzie trzeba ponieść na odbudowanie swojej pozycji po okresie epidemii. Dlatego warto zawsze pamiętać, że panika jest złym doradcą i spróbować spojrzeć szerzej. Czy kryzys może być szansą i czego oczekują konsumenci (...)

czytaj więcej
96

Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC?

Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC, aby osiągnąć efekt synergii, który przełoży się na wzrost wartości serwisu i pozycję biznesową firmy? O różnych strategiach wykorzystania obu tych działań i ich optymalizacji pisze Darek Ilnicki dla serwisu interaktywnie.com

czytaj więcej
97

Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020

Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2020! Uznanie jury zdobyły kampanie: dla firmy EDEN Springs w kategorii: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC) oraz Casa Carina w kategorii: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC).

czytaj więcej
98

Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć

Konrad Spoczyński, prezes Result Media, w serwisie cyfrowa.rp.pl podpowiada, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy w czasie pandemii.

czytaj więcej
99

Raportowanie z wykorzystaniem Data Studio

Prawidłowo zebrane i zinterpretowane dane w każdym biznesie są nie do przecenienia. O zaletach Google Data Studio i sposobach jego wykorzystania pisze nasz Traffic&Webdevelopment Director Maciej Kapuściński dla serwisu Marketing przy kawie. 

czytaj więcej
1 2 3 10 11 12 15 16 17