Newsy

159 wpisów na stronie
100

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?

W sytuacji kryzysu wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie.  O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji (...)

czytaj więcej
101

Kryzys może być szansą?

Wiele firm tnie teraz wydatki reklamowe i marketingowe, co  odbije się to w przyszłości na efektach sprzedażowych, bo większy koszt będzie trzeba ponieść na odbudowanie swojej pozycji po okresie epidemii. Dlatego warto zawsze pamiętać, że panika jest złym doradcą i spróbować spojrzeć szerzej. Czy kryzys może być szansą i czego oczekują konsumenci (...)

czytaj więcej
102

Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC?

Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC, aby osiągnąć efekt synergii, który przełoży się na wzrost wartości serwisu i pozycję biznesową firmy? O różnych strategiach wykorzystania obu tych działań i ich optymalizacji pisze Darek Ilnicki dla serwisu interaktywnie.com

czytaj więcej
103

Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020

Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2020! Uznanie jury zdobyły kampanie: dla firmy EDEN Springs w kategorii: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC) oraz Casa Carina w kategorii: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC).

czytaj więcej
104

Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć

Konrad Spoczyński, prezes Result Media, w serwisie cyfrowa.rp.pl podpowiada, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy w czasie pandemii.

czytaj więcej
105

Raportowanie z wykorzystaniem Data Studio

Prawidłowo zebrane i zinterpretowane dane w każdym biznesie są nie do przecenienia. O zaletach Google Data Studio i sposobach jego wykorzystania pisze nasz Traffic&Webdevelopment Director Maciej Kapuściński dla serwisu Marketing przy kawie. 

czytaj więcej
106

Nowe warunki korzystania z usług Google

31 marca 2020 wejdą w życie nowe warunki korzystania z usług Google. Aby z nich korzystać, użytkownik musi je zaakceptować, dlatego warto się z nimi zapoznać i je zrozumieć. Jakie są najważniejsze zmiany?

czytaj więcej
107

Jak skonfigurować konwersje sprzedaży w Google Ads dla sklepu internetowego?

Aby skutecznie prowadzić kampanie w Google Ads oraz mierzyć ich wyniki, niezbędne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń konwersji. O tym, jak wykorzystać do tego Google Tag Managera i jak połączyć ze sobą konta Google Ads i Google Analytics, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński w serwisie interaktywnie.com.

czytaj więcej
108

Championi Digitalu w Result Media

Nasi specjaliści SEM - Darek Ilnicki i Konrad Bąk ukończyli z sukcesem program Digital Champion i należą do elitarnego grona profesjonalistów z certyfikatem Google w zakresie wdrażania oraz optymalizacji kampanii inteligentnych.

czytaj więcej
1 2 3 11 12 13 16 17 18