Newsy

153 wpisy na stronie
118

Jak śledzić połączenia telefoniczne?

Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. O tym, jak śledzić te połączenia i jakie narzędzia można do tego wykorzystać, pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com

czytaj więcej
119

Strona internetowa firmy – optymalizacja treści

Aby strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczna jest optymalizacja treści, w tym m.in. odpowiednio skonstruowane nagłówki oraz słowa kluczowe w dodawanych tekstach. W kolejnym artykule na łamach „Personelu i Zarządzania” przedstawiamy najważniejsze elementy, które wpływają na postrzeganie strony przez użytkowników i jej (...)

czytaj więcej
120

Co to są featured snippets i jak się tam znaleźć?

Coraz częściej w polu wyszukiwania wpisujemy konkretne pytania. Odpowiedzi na nie mogą pojawiać się bezpośrednio w oknie przed listą wyników wyszukiwania. Warto zatem tak tworzyć treści, aby zwiększyć swoje szanse na "pozycję 0". O featured snippets i jak się tam znaleźć pisze nasz SEO Specialist Michał Gierat dla interaktywnie.com

czytaj więcej
121

Modele atrybucji – łańcuchy Markowa

Użytkownik zazwyczaj wykonuje więcej niż jedną interakcję ze stroną, zanim podejmie decyzję zakupową. Atrybucja wskazuje nam, jakie jest procentowe prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. O zaletach stosowania łańcuchów Markowa w modelowaniu atrybucji dla serwisu NowyMarketing pisze nasz traffic & webdevelopment (...)

czytaj więcej
122

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży?

W branży e-commerce listopad i grudzień to najgorętszy okres - mamy Black Friday, Cyber Monday czy Dzień Darmowej Dostawy, rozpoczynające szaleństwo przedświątecznych zakupów. O tym, jak przygotować ofertę i gdzie szukać klientów, warto przeczytać w naszym artykule dla Marketingu przy Kawie.

czytaj więcej
123

Firma w internecie – cykl artykułów w „Personelu i Zarządzaniu”

Razem z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie” rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiemy, co powinna zawierać strona, aby godnie reprezentować markę w internecie, jak analizować ruch na stronie oraz prowadzić efektywne kampanie promocyjne. W pierwszej części opowiemy o odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek. Zapraszamy do (...)

czytaj więcej
124

Visual search i voice search – jak przygotować się na zmiany zachowań użytkowników

Visual search i voice search - to wynik wzrostu udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Jak marki powinny przygotować się na tę zmianę w zwyczajach użytkowników? O tym pisze nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki dla interaktywnie.com

czytaj więcej
125

Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?

Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy. O bezpieczeństwie tego rozwiązania, korzyściach i zagrożeniach pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com

czytaj więcej
126

Digital Day – czyli o tym, jak funkcjonować w cyfrowym świecie

3 dni, 3 miasta i 600 słuchaczy – takie są wyniki Digital Day, którego byliśmy partnerem i prelegentem. Uczestnicy mogli posłuchać o skutecznych działaniach promocji online. Wiemy, jak działają te mechanizmy, jakich efektów mogą oczekiwać i tą wiedzą dzieliliśmy się podczas konferencji.

czytaj więcej
1 2 3 13 14 15 16 17