Newsy
17 maja 2019
Puls Biznesu o Result Media: „Od start-upu do partnera potęg IT”
Według Pulsu Biznesu biznesowa droga Result Media może być wzorcowym case study firmowego sukcesu. Redakcja w najnowszym numerze opisuje historię, filozofię i plany naszej agencji.
9 maja 2019
Referencje od MoreMadame.pl
Po ponad rocznej współpracy z firmą MoreMadame.pl Result Media może pochwalić się opinią od Klienta.
9 kwietnia 2019
Result Media w elitarnym gronie najlepszych agencji Europy Środkowo – Wschodniej!
Result Media wybrane przez Google do prestiżowego programu „CEE Elevator 2019".
17 marca 2019
Voice search. Jakie zmiany przyniesie wyszukiwanie głosowe w marketingu internetowym?
Voice search bardzo zmienia styl szukania informacji. O znaczeniu tej nowości dla branży marketingu w wyszukiwarkach napisał dla Interaktywnie.com nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki.
10 marca 2019
Konrad Spoczyński dla Rzeczpospolitej o Internet of Things
Opiniotwórczy dziennik zwrócił się do prezesa Result Media w sprawie wypowiedzi, która dotyczy aspektów biznesowego wykorzystywania Internetu Rzeczy.
18 stycznia 2019
Sztuczna Inteligencja i marketing w Messengerze – Maciej Kapuściński dla Interaktywnie.com
Sztuczna Inteligencja i marketing w Messengerze - Maciej Kapuściński z autorskim tekstem dla Interaktywnie.com, w którym radzi m.in. jak wykorzystywać chat boty.
11 stycznia 2019
Co było, a co będzie w branży interactive w 2019 – Result Media dla Wirtualnych Mediów
Jak wyglądała jedna z najbardziej innowatorskich współczesnych branż - interactive i digital marketing - w 2018 roku. Co będzie się dziać w kolejnym roku?
3 stycznia 2019
Result Media dla Wirtualnych Mediów podsumowuje 2018 rok w SEO/SEM
Maciej Kapuściński, Traffic & Web Development Director na łamach Wirtualnych Mediów, jednego z najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, dzieli się spostrzeżeniami o tym co było na plus, a co na minus w branży SEO/SEM w 2018 roku. Podaje również prognozy na kolejne miesiące. Całość można przeczytać >>TUTAJ<<
18 grudnia 2018
Czego nie robić w SEO, żeby ustrzec się przed banem od Google – Maciej Kapuściński dla Interaktywnie.com
Google ściśle przestrzega swoich zasad, które dotyczą SEO. Ich złamanie może bardzo dużo kosztować.