!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Co powinien zawierać audyt SEO?

Audyt SEO to badanie wszystkich czynników onsite i offsite, które zna dany specjalista SEO i które mają jakiekolwiek przełożenie na dalsze pozycjonowanie strony.

Niezbędne elementy audytu to m.in.: analiza widoczności strony w sieci, aktualne przystosowanie strony do obecnych standardów SEO, sprawdzenie profilu  linkowego, analiza słów kluczowych i potencjałów nowych fraz oraz treści obecnych w serwisie z przedstawieniem koncepcji jego rozwoju.

Zwróćmy uwagę, że dla pełnego wykonania audytu potrzebna jest wiedza z kilku obszarów SEO oraz dobra znajomość zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google. Niezbędna jest też wiedza techniczna i dostęp do specjalistycznych narzędzi, które pozwolą dokładnie i rzetelnie sprawdzić audytowaną domenę.

O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO i dlaczego warto korzystać z wiedzy ekspertów, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com

Przeczytaj artykuł

Czy Twoja witryna działa szybko i sprawnie? Czy jest przyjazna dla użytkownika? Czy nie zawiera błędów, które osłabiają jej widoczność w wyszukiwarce? Jeśli potrzebujesz profesjonalnego audytu SEO, który zweryfikuje merytoryczne i techniczne elementy Twojej strony, skontaktuj się z nami na kontakt@resultmedia.pl lub zadzwoń 22 354 66 68!

 

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa