!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Piksel konwersji Facebooka

Aby skutecznie sprzedawać swoje usługi lub produkty w internecie, niezbędne jest prowadzenie działań marketingowych w sieci. Najczęściej wykorzystywanymi do tego platformami są Google oraz Facebook. Musimy jednak pamiętać, nie wystarczy samo stworzenie i emisja reklam, ale także skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. Do tego  służy waśnie piksel konwersji, czyli fragment kodu, który pozwala na monitorowanie celowego i z góry zaplanowanego działania przez potencjalnego klienta na stronie.

Znając zasadę konfiguracji takiego piksela, możemy dodatkowo przekazywać wartości, które pomogą nam lepiej analizować wyniki naszej kampanii. Największą zaletą jest możliwość śledzenia wielu zdarzeń jednocześnie. Nowy piksel Facebooka pozwala monitorować 9 standardowych zdarzeń oraz tworzyć nieograniczoną ilość niestandardowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie przekazać własne parametry oraz wartości, co posłuży nam do podejmowanie korzystnych biznesowo decyzji.

O tym, jak poprawnie skonfigurować piksel konwersji Facebooka i wykorzystać go do działań marketingowych, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński.

Przeczytaj artykuł

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa