!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?

Remarketing to przede wszystkim kierowanie reklam do użytkowników, którzy już wcześniej wykonali określone z punktu biznesowego działania na naszej stronie. Facebook umożliwia również utworzenie niestandardowych grup, które np. korzystały z aplikacji czy wykonały jakieś działania offline.

Możemy tu zastosować różne strategie, które pomogą nam skutecznie przeprowadzić użytkownika przez lejek sprzedaży. Jednak aby ponownie trafiać z reklamami do użytkowników strony, konieczne jest wcześniejsze skonfigurowanie piksela konwersji, który pozwoli na segmentację użytkowników.

Tworząc kampanię remarketingową, należy przede wszystkim ustalić cel i właściwie określić grupę odbiorców. Jak zrobić to prawidłowo, aby nie przepalać budżetu reklamowego, jakie zastosować wykluczenia i w jakim czasie od odwiedzin warto wyświetlać reklamy, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com.

Przeczytaj artykuł

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa