Newsy
24 lutego 2020
Po co Ci agencja – konferencja DIMAQ Day
Kampania online jest skuteczna i mierzalna, a dobrze przygotowana i prowadzona osiąga świetne wyniki. Kiedy warto zatrudnić agencję? I na co możesz liczyć, współpracując z doświadczonym partnerem? Podczas konferencji DIMAQ Day opowie o tym nasz client service director Mariusz Sosonowski.
20 lutego 2020
Co powinien zawierać audyt SEO?
Rzetelny audyt SEO wymaga czasu i wiedzy z wielu obszarów oraz dobrej znajomości zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google i dostępu do specjalistycznych narzędzi. O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com
19 lutego 2020
Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?
Remarketing na Facebooku – jak poprawnie zdefiniować kampanię, określić grupę odbiorców, aby nie przepalać budżetu reklamowego i kiedy takie działanie ma sens. O tym pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com
14 lutego 2020
Piksel konwersji Facebooka
Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński. (...)
10 lutego 2020
Mariusz Sosnowski dyrektorem działu Client Service w naszej agencji
Mariusz Sosnowski będzie odpowiadał za doskonalenie kompetencji zespołu i rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych. Życzymy mu satysfakcji i wielu sukcesów w tej roli!
5 lutego 2020
SEO – na co można liczyć za 1000, 5000 i 10 000 zł miesięcznie?
Czy wydatki na SEO to zawsze duży koszt? Na co możemy liczyć, mając do dyspozycji 1000 zł, a kiedy będzie to raczej 10 000 zł? O zakresie prac agencji w zależności od budżetu warto przeczytać w komentarzu naszego SEO specjalisty dla serwisu intraktywnie.com.
3 lutego 2020
Konwersje w Google Analytics – jak ustawiać cele i mierzyć ścieżkę użytkownika
Dzięki dobrze ustawionym celom w Google Analytics będziemy wiedzieć, które kanały pozyskiwania ruchu są najbardziej efektywne czy jakie elementy na stronie wzbudzają największe zainteresowanie. O tym, gdzie je ustawiać, jakie są rodzaje atrybucji konwersji oraz jak czytać raport Ścieżki wielokanałowe, piszemy w najnowszym numerze "Personelu i (...)
29 stycznia 2020
Jakie działania SEO można wykonać we własnym zakresie?
Kompleksowe rozwiązania, audyt i optymalny dobór słów kluczowych warto powierzyć specjalistom SEO, ale są takie działania, które możemy zrobić sami. Co umieścić w wizytówce firmy w Google oraz jak wykorzystać podstawowe narzędzia analityczne, aby szybko wykryć problem w działaniu witryny - koniecznie przeczytaj wskazówki naszego SEO specjalisty w (...)
22 stycznia 2020
Inteligentne kampanie e-commerce
Dzięki inteligentnym kampaniom produktowym możemy uprościć zarządzanie kampaniami, zmaksymalizować wartość konwersji i zwiększyć zasięg. Co jest potrzebne, aby je uruchomić? Jak ustawić budżet dzienny? O zaletach iPLA pisze Maciej Kapuściński dla „Marketingu przy kawie”.