Newsy
25 marca 2021
(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem
Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa (...)
22 marca 2021
Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy
Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.
11 marca 2021
Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?
Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.
9 marca 2021
Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn
Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn.
1 lutego 2021
Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Result Media zostało nagrodzone Diamentem "Forbesa" 2021. Jest to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.
14 stycznia 2021
Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
22 grudnia 2020
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
21 grudnia 2020
SEM/SEO na przełomie 2020/2021
Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat.
16 grudnia 2020
Reklama internetowa na przełomie 2020/2021
Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński.