resultsnot found

404

Najnowsze wpisy na blogu:

01

Historia Zmian na koncie Google Ads – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie

Aktywna optymalizacja kampanii oznacza, że istnieje wiele zmiennych, które trzeba monitorować i często dostosowywać. Dzięki historii zmian na koncie Google Ads lepiej zrozumiemy, jakie modyfikacje mogły wywołać zmiany skuteczności prowadzonych kampanii. O tym, co sprawdzać i jak wykorzystać historię zmian w optymalizacji działań pisze nasza specjalista (...)

czytaj więcej
02

Link building. Jak zadbać o wartościowe linki?

Linki to jeden z głównych sposobów, w jaki algorytmy wyszukiwarek określają trafność strony i – co za tym idzie – link building to jeden z segmentów, z których powinny składać się działania SEO. Początki wyszukiwarek internetowych to opieranie się na budowaniu wyników bezpłatnych na podstawie liczby linków do odpowiednich podstron z wykorzystaniem konkretnych – ważnych dla nas słów kluczowych. Oznaczało to, że im więcej odnośników do (...)

czytaj więcej
03

Modele atrybucji, czyli jak poszczególne kanały komunikacji z klientem wpłynęły na decyzje o konwersji

Analiza atrybucji konwersji pomoże określić, jakie jest prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. Czyli pomoże podjąć decyzję, które z naszych działań są najbardziej efektywne i jak skutecznie alokować budżety marketingowe. Piszą o tym nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
Zobacz więcej