!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?
Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka SEM Marta Kovbasiuk.
Maciej Kapuściński na nowym stanowisku
Awans w strukturach Result Media - specjalista od digital marketing Maciej Kapuściński jako Traffic & Web Development Director obejmuje stery działu Resut Media
Jak sprawić, żeby firma była widoczna w internecie – wywiad dla Wprost
Konrad Spoczyński w rozmowie z tygodnikiem Wprost mówi o tym jakie parametry powinna mieć firmowa strona www, jak ułatwić jej znalezienie w sieci, w co inwestować przy jej powstawaniu
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa