Artykuły

117 wpisów na stronie
55

Brief na stworzenie strony www, czyli jak wizję ubrać w konkrety

Strona internetowa to wizytówka firmy. Dlatego warto poświęcić trochę czasu i dobrze zastanowić się, jakie zadania ma ona spełniać i co chcemy na niej prezentować, zanim zlecimy agencji przygotowanie projektu naszej witryny. O tym, co warto w nim umieścić, pisze nasz Client Service Director Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
56

Guest blogging – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?

Guest blogging to gościnne publikowanie treści – i to zarówno w formie udostępniania własnego artykułu na czyimś blogu, jak i wpisów czy postów innego blogera na stronie marki. O korzyściach takiej współpracy pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
57

Deweloperzy Result Media z certyfikatami Google Cloud

Nasi webdeveloperzy: Sebastian Tomys i Karol Kowalczyk wzięli udział w programie szkoleniowym Google Cloud. Zdobyli certyfikaty potwierdzające umiejętności z zakresu ważnych obszarów, takich jak: infrastruktura chmurowa, tworzenie aplikacji, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i analiza dużych zbiorów danych.

czytaj więcej
58

Reklama internetowa wyprzedza telewizję

Wyniki badania IAB Polska/PwC AdEx za rok 2020 pokazują, że mimo pandemii i chwilowego zachwiania wydatki na reklamę online wzrosły o 5%. Digital po raz kolejny udowodnił swoją skuteczność. I zdobywa kolejne podium - w I kwartale 2021 po raz pierwszy reklama internetowa wyprzedziła pod względem wartości reklamę telewizyjną.

czytaj więcej
59

Page Experience Update – najnowsza aktualizacja Google

Już w czerwcu czeka nas znacząca aktualizacja algorytmu Google – Page Experience Update, w skład której wchodzą między innymi nowe elementy, takie jak wskaźniki Core Web Vitals. O najważniejszych zmianach pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
60

Konkurencyjne słowa kluczowe jako czyn nieuczciwej konkurencji

Czy używanie nazwy konkurencyjnego sklepu internetowego w reklamie Google Ads jest dozwolone? Poznaj opinię prawnika w ramach naszego nowego cyklu #SEM/SEO okiem prawnika.

czytaj więcej
61

Konto menedżera Google Ads – zarządzaj kampaniami na wszystkich kontach

Konto menedżera to świetne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy mają więcej niż jedno konto Google Ads oraz agencji marketingowych, które zarządzają wieloma kontami klientów lub dużą liczbą kampanii. O jego funkcjonalnościach pisze nasz specjalista SEM Adrian Włodarczyk.

czytaj więcej
62

Brief dla agencji – 9 kroków do sukcesu Twojej kampanii

Przychodzi klient do agencji i… chce zlecić kampanię reklamową swojego produktu. Sprawa wydaje się prosta: jest produkt i mamy go reklamować. Ale tu zaczynają się pytania. Jak chcemy pokazać ten produkt? Kto jest jego potencjalnym nabywcą? Kiedy ma ruszyć kampania? Ile ma trwać? Jaki mamy budżet? Co chcemy zrobić? Do kogo chcemy dotrzeć? Pytań jest (...)

czytaj więcej
63

Słownik pojęć digital marketingu

We współpracy klient – agencja marketingowa czy w publikacjach o marketingu internetowym bardzo często pojawiają się anglojęzyczne nazwy czy skróty, które nie zawsze są zrozumiałe. Nasz słownik digital marketingu pomoże rozszyfrować te często enigmatyczne określenia. Powstał on zarówno z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z (...)

czytaj więcej
1 2 3 6 7 8 11 12 13