Artykuły

133 wpisy na stronie
109

Google Update 2021

Każdego roku Google wprowadza nawet kilkaset zmian algorytmu. Najnowsza ogłoszona 28 maja tego roku dotyczy szybkości ładowania stron i łatwości korzystania z urządzeń mobilnych. Zmiany te zostały ogłoszone z dużym wyprzedzeniem, ale już teraz warto przeczytać, na jakie elementy struktury strony powinniśmy zwrócić uwagę, aby dobrze się do niej (...)

czytaj więcej
110

Campaign Manager – skuteczne zarządzanie kampaniami

W jaki sposób można mierzyć i monitorować aktywność oraz wyniki we wszystkich kampaniach online? Dobrym rozwiązaniem, z którego korzystają doświadczone agencje, jest Campaign Manager. W najnowszym artykule Maciej Kapuściński pisze o tym, jak analizować skuteczności kampanii i optymalizować harmonogram mediów z wykorzystaniem tego narzędzia.

czytaj więcej
111

Persona grata w biznesie

Do czego służy persona w biznesie? Jak stworzyć jej opis? Skąd czerpać informacje? O personie, która pomaga precyzyjnie trafić do grupy docelowej, warto przeczytać w artkule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń

czytaj więcej
112

Jakie są korzyści z prowadzenia działań SEO?

Zwiększenie ruchu na stronie. Budowanie świadomości marki. Wizerunek eksperta. Dotarcie do nowych klientów. O największych korzyściach działań SEO pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
113

Drogowskazy w e-commerce, czyli o kategoriach słów kilka

Odpowiednio zaprojektowana struktura kategorii to podstawa pozycjonowania sklepu. Jak stworzyć intuicyjne drzewo kategorii? Dlaczego okruszki są ważne? Pisze o tym nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
114

Google Data Studio – raporty na miarę potrzeb każdego klienta

Google Data Studio pozwala tworzyć wiele różnych raportów i zaprezentować je w postaci ciekawych diagramów czy wykresów, które mają dynamiczną postać. O raportach, dzięki którym szybko można wyciągnąć wnioski dotyczące skuteczności prowadzonych działań, pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
115

SEO storytelling w sprzedaży, czyli jak opowiadać o produkcie

W e-handlu dobrego sprzedawcę zastępuje opis produktu. Powinien on przyciągać nie tylko uwagę ludzi, ale i robotów wyszukiwarek. O tym, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają i uniknąć przy tym błędów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
116

Display & Video 360 – efektywne kampanie displayowe

Display & Video 360 to nowoczesna platforma DSP służąca do zakupów programatycznych, która dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków. O tym, jak wykorzystać możliwości tego narzędzia, pisze nasz traffic&webdevelopment director Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
117

2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce

Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
1 2 3 12 13 14 15