Artykuły
16 czerwca 2020
Google Update 2021
Każdego roku Google wprowadza nawet kilkaset zmian algorytmu. Najnowsza ogłoszona 28 maja tego roku dotyczy szybkości ładowania stron i łatwości korzystania z urządzeń mobilnych. Zmiany te zostały ogłoszone z dużym wyprzedzeniem, ale już teraz warto przeczytać, na jakie elementy struktury strony powinniśmy zwrócić uwagę, aby dobrze się do niej (...)
3 czerwca 2020
Campaign Manager – skuteczne zarządzanie kampaniami
W jaki sposób można mierzyć i monitorować aktywność oraz wyniki we wszystkich kampaniach online? Dobrym rozwiązaniem, z którego korzystają doświadczone agencje, jest Campaign Manager. W najnowszym artykule Maciej Kapuściński pisze o tym, jak analizować skuteczności kampanii i optymalizować harmonogram mediów z wykorzystaniem tego narzędzia.
29 maja 2020
Persona grata w biznesie
Do czego służy persona w biznesie? Jak stworzyć jej opis? Skąd czerpać informacje? O personie, która pomaga precyzyjnie trafić do grupy docelowej, warto przeczytać w artkule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń
22 maja 2020
Jakie są korzyści z prowadzenia działań SEO?
Zwiększenie ruchu na stronie. Budowanie świadomości marki. Wizerunek eksperta. Dotarcie do nowych klientów. O największych korzyściach działań SEO pisze Michał Gierat.
19 maja 2020
Drogowskazy w e-commerce, czyli o kategoriach słów kilka
Odpowiednio zaprojektowana struktura kategorii to podstawa pozycjonowania sklepu. Jak stworzyć intuicyjne drzewo kategorii? Dlaczego okruszki są ważne? Pisze o tym nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
12 maja 2020
Google Data Studio – raporty na miarę potrzeb każdego klienta
Google Data Studio pozwala tworzyć wiele różnych raportów i zaprezentować je w postaci ciekawych diagramów czy wykresów, które mają dynamiczną postać. O raportach, dzięki którym szybko można wyciągnąć wnioski dotyczące skuteczności prowadzonych działań, pisze Maciej Kapuściński.
5 maja 2020
SEO storytelling w sprzedaży, czyli jak opowiadać o produkcie
W e-handlu dobrego sprzedawcę zastępuje opis produktu. Powinien on przyciągać nie tylko uwagę ludzi, ale i robotów wyszukiwarek. O tym, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają i uniknąć przy tym błędów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
22 kwietnia 2020
Display & Video 360 – efektywne kampanie displayowe
Display & Video 360 to nowoczesna platforma DSP służąca do zakupów programatycznych, która dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków. O tym, jak wykorzystać możliwości tego narzędzia, pisze nasz traffic&webdevelopment director Maciej Kapuściński.
20 kwietnia 2020
2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce
Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.