Artykuły

117 wpisów na stronie
64

Nowy program Google Partners – jesteśmy gotowi!

Jesteśmy dumni, że od 2016 r. mamy status Google Partner Premier, który jest potwierdzeniem naszych umiejętności i skuteczności działań w zakresie Google Ads. Wkrótce zmienią się zasady uczestnictwa w programie. Sprawdziliśmy nowe wymagania i wiemy, że jesteśmy dobrze przygotowani do planowanych zmian.

czytaj więcej
65

Słowo, obraz, dźwięk. Daj się poznać z jak najlepszej strony, czyli 3 niecodzienne formy contentu

Marketing treści to sprawdzony sposób na promocję w sieci. Ale artykuły to nie wszystko! Jak tworzyć oryginalny i ciekawy content, a dzięki temu zyskać aktywnych zwolenników marki? Pisze o tym nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
66

Wynik jakości reklamy – dlaczego jest taki ważny

Wynik jakości to narzędzie, które pomaga ocenić, czy dana reklama lepiej odpowiada oczekiwaniom klienta niż propozycje konkurencji. Reklamy o wyższej jakości mogą osiągnąć lepsze pozycje przy jednocześnie niższym koszcie za kliknięcie. O tym, na co zwrócić uwagę i jak przygotować reklamy, aby podnieść wynik jakości, pisze nasz specjalista SEM (...)

czytaj więcej
67

Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka

Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
68

Rotacja, lokalizacja i dystrybucja, czyli jeszcze więcej sposobów na optymalizację kampanii

W cyklu optymalizacji Maciej Kapuściński opisuje kolejne elementy, które mają wpływ na efektywność kampanii, a są to: rotacja reklam, optymalizacja pod kątem lokalizacji i urządzeń, z których korzystają internauci oraz miejsc wyświetlania reklam.

czytaj więcej
69

Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads

Jakich uprawnień będzie potrzebowała agencja, aby prowadzić skuteczne kampanie Google Ads, warto przeczytać w artykule naszych ekspertów.

czytaj więcej
70

Długi ogon, analiza aukcji i podpowiedzi wyszukiwarki, czyli słowa kluczowe i wykluczające w optymalizacji kampanii

Jak wykorzystać planer słów kluczowych, raport wyszukiwanych haseł czy analizę aukcji do optymalizacji swojej kampanii? O tym pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
71

Współpraca klient – agencja (cz. 2). Dostępy do kont Google Analytics, GTM, GSC

Agencja marketingowa do prowadzenia kampanii potrzebuje dostępu do kont analitycznych i reklamowych klienta. Opisujemy rekomendowane poziomy uprawnień.

czytaj więcej
72

Jak bardzo „smart” może być Smart Bidding?

Dzięki automatyzacji i machine learningu kampanie oparte na zautomatyzowanych strategiach ustalania stawek mają lepszą skuteczność. O tym, jak optymalizować kampanie z wykorzystaniem Smart Bidding, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic & webdevelopment director.

czytaj więcej
1 2 3 7 8 9 11 12 13