Artykuły

133 wpisy na stronie
100

3 zasady skutecznej optymalizacji

Prowadząc kampanie online, mamy dostęp do mnóstwa danych, które wpływają na ich efektywność. Na podstawie tych danych podejmujemy decyzje o optymalizacji poszczególnych parametrów kampanii, co bezpośrednio wpływa na ich wyniki. O tym, jak robić to dobrze, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic&webdevelopment director.

czytaj więcej
101

Jakie znaczenie dla SEO ma szybkość strony?

Jak wyznaczyć kilka najczęściej popełnianych błędów związanych z szybkością działania strony? Jak zweryfikować ich obecność na naszej stronie i kolejno je eliminować? Pisze o tym nasz SEO specjalista Michał Gierat.

czytaj więcej
102

Ekocontent, czyli jak tworzyć treści zgodnie z ideą eco friendly

Jak segregować content i jak wybrać ten, który faktycznie nadaje się do ponownego użycia? O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć, by strategia content marketingowa była rzeczywiście zgodna z zasadami eco friendly, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
103

Audyt SEO – dlaczego warto go zrobić?

Dobrze funkcjonująca strona zgodna z najnowszymi wytycznymi SEO to inwestycja, która przełoży się na wyniki wyszukiwania w długim okresie, a co za tym idzie – na rozwój biznesu. O tym, jakie elementy powinien zawierać audyt SEO i dlaczego warto zlecić go profesjonalistom, pisze nasz SEO specialist Michał Gierat.

czytaj więcej
104

Ekotrend w content marketingu, czyli recykling treści

Recykling treści to metoda polegająca na ponownym wykorzystaniu już istniejącego contentu. Ale nie ma to nic wspólnego ze zjawiskiem duplicate content. O jego zaletach i wpływie na działania SEO pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
105

Przyjazne adresy URL

Linki przyjazne pod SEO to adresy, które za pomocą słownikowych objaśnień tłumaczą, o czym jest strona, do której kierujemy użytkownika. Stosowanie logicznych adresów jest tak samo przydatne ludziom, jak i robotom wyszukiwarek. O tym, jak budować przyjazne adresy URL, pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
106

Evergreen content – wiecznie żywe treści na stronę internetową

Evergreen content to treści,które mimo upływu czasu są stale przydatne, pożyteczne i wyszukiwane. To treści, które ciągle generują ruch na stronie. I w końcu, to treści, które doceniają zarówno czytelnicy, jak i roboty wyszukiwarek. O tworzeniu wartościowych, ponadczasowych treści evergreenowych pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
107

Najważniejsze aktualizacje Google, czyli zmiany, o których warto pamiętać

Algorytmy Google zmieniają się często, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, co zrobić, żeby nasza witryna nie spadła w wynikach wyszukiwania. O co zadbać i jakie ostatnio wprowadzane zmiany miały największy wpływ na SERP-y – pisze na naszej stronie Michał Gierat.

czytaj więcej
108

Opisy kategorii w sklepie internetowym – strata czasu czy konieczność?

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, czy warto poświęcać czas na pisanie opisów kategorii. W opinii wielu osób mają one bowiem mniejszą wartość niż opisy produktów ze sprzedażowego punktu widzenia. Czy tworzenie opisów kategorii w e-sklepie to strata czasu czy absolutna konieczność? Zachęcamy do lektury artykułu!

czytaj więcej
1 2 3 11 12 13 14 15