Artykuły

117 wpisów na stronie
100

Display & Video 360 – efektywne kampanie displayowe

Display & Video 360 to nowoczesna platforma DSP służąca do zakupów programatycznych, która dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków. O tym, jak wykorzystać możliwości tego narzędzia, pisze nasz traffic&webdevelopment director Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
101

2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce

Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
102

Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?

Storytelling to umiejętność kreowania historii, które oddziaływują na emocje i wyobraźnię odbiorcy. O tym, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży i dlaczego warto w niego inwestować, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
103

3 powody, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga

O tym, jakie korzyści niesie za sobą prowadzenie firmowego bloga oraz czy faktycznie warto w niego zainwestować, przeczytaj w najnowszym artykule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
104

Search Ads 360 – optymalizacja stawek i śledzenie konwersji

Dzięki wykorzystaniu Search Ads 360 możemy dostosować stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym, a analiza i optymalizacja każdego słowa kluczowego pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii. Przeczytaj, jak dzięki temu narzędziu możemy zmaksymalizować Twój ROAS.

czytaj więcej
105

Na czy polega optymalizacja treści pod SEO?

Optymalizacja to szereg działań, których celem jest dostosowanie witryny do wymogów algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz potrzeb użytkowników. O tym, jakie wymagania muszą spełniać treści zamieszczone na witrynie oraz jak stworzyć odpowiednią ich strukturę, pisze nasza specjalistka od SEO copywritingu Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
106

SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?

SEO copywriting łączy w sobie sztukę tworzenia unikalnych, przyjaznych dla czytelników treści i aktualnej, merytorycznej wiedzy dotyczącej sposobu działania robotów Google. O tekstach, które służą poprawieniu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, pisze nasza specjalistka od seo copywritingu Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
107

Google Marketing Platform – szybciej i skuteczniej niż konkurencja

Google Marketing Platform to platforma łącząca w sobie zintegrowane narzędzia marketingowe i analityczne. Dzięki zastosowaniu GMP jako agencja możemy efektywniej prowadzić działania marketingowe, szybciej reagować na zmiany czy trendy i lepiej kontrolować inwestycje.

czytaj więcej
108

Rosną wydatki na reklamę online

Dlaczego firmy coraz chętniej inwestują w reklamę online? Jak machine learning zmienia skuteczność działań marketingowych? Czy 2020 będzie wreszcie rokiem sztucznej inteligencji? O trendach w reklamie online i strategii Google pisze nasz ekspert Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
1 2 3 11 12 13