Artykuły

129 wpisów na stronie
10

Poradnik SEO: Migracja strony internetowej – co warto wiedzieć przed jej wykonaniem?

Migracja strony internetowej to proces, który może wpłynąć na widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Każdy krok powinien być dokładnie przemyślany i zrealizowany z uwagą na optymalizację SEO, ponieważ niewłaściwie przeprowadzone działania mogą negatywnie wpływać na doświadczenia użytkowników czy spadek pozycji w wynikach (...)

czytaj więcej
11

Jak łatwo przyspieszyć stronę?

Analiza obecnej szybkości strony Zanim przystąpimy do wprowadzania jakichkolwiek zmian w celu przyspieszenia działania strony, na początku warto sprawdzić jej aktualną wydajność. Na rynku dostępne jest wiele narzędzi, które pozwalają na ocenę szybkości ładowania strony. Jednym z najpopularniejszych i jednocześnie bezpłatnych jest Page Speed Insights (...)

czytaj więcej
12

Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.

Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.

czytaj więcej
13

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO – wszystko, co warto wiedzieć

Na czym polega optymalizacja SEO w sklepie internetowym? Optymalizacja sklepu internetowego pod kątem SEO różni się nieco od optymalizacji tradycyjnych stron internetowych. Optymalizacja sklepu obejmuje dostosowanie struktury strony, opisów produktów i kategorii, słów kluczowych, a także elementów technicznych takich jak szybkość ładowania strony i (...)

czytaj więcej
14

Czym jest Direct Answer i jak dostać się na pozycję 0?

Co to jest Google Direct Answers? Direct Answers to funkcja wyszukiwarki Google, która dostarcza użytkownikowi bezpośredniej odpowiedzi na jego pytanie, bez konieczności klikania w wyniki wyszukiwania. Odpowiedź ta pojawia się na górze strony wyników wyszukiwania, przed tradycyjnymi wynikami, stąd nazywana jest też „pozycją zero”. Współczesny (...)

czytaj więcej
15

Czynniki rankingowe Google – tajemnice dobrze ocenianej strony

Jakość treści Tekstowa zawartość witryn internetowych ma bardzo duże znaczenie, o czym świadczy hasło: „content is the king”, które od lat wiedzie prym w branży SEO. Ale co tak naprawdę oznacza ta królewska fraza? W skrócie mówi nam, że bez solidnej, wartościowej treści nawet najlepsze techniki optymalizacyjne mogą nie przynieść (...)

czytaj więcej
16

Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.

Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.

czytaj więcej
17

Consent Mode 2 – czy Twoją firmę stać by tego nie wdrożyć?

Consent Mode 2 jest kluczowy dla działań związanych z reklamą, remarketingiem i prowadzeniem e-commerce, sprzedaży oraz promocji produktów i usług. Brak odpowiedniego wdrożenia będzie oznaczać blokadę na kanały dotarcia do klientów.

czytaj więcej
18

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

czytaj więcej
1 2 3 13 14 15