Artykuły
1 marca 2024
Czynniki rankingowe Google – tajemnice dobrze ocenianej strony
Jakość treści Tekstowa zawartość witryn internetowych ma bardzo duże znaczenie, o czym świadczy hasło: „content is the king”, które od lat wiedzie prym w branży SEO. Ale co tak naprawdę oznacza ta królewska fraza? W skrócie mówi nam, że bez solidnej, wartościowej treści nawet najlepsze techniki optymalizacyjne mogą nie przynieść (...)
27 lutego 2024
Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.
Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.
22 lutego 2024
Consent Mode 2 – czy Twoją firmę stać by tego nie wdrożyć?
Consent Mode 2 jest kluczowy dla działań związanych z reklamą, remarketingiem i prowadzeniem e-commerce, sprzedaży oraz promocji produktów i usług. Brak odpowiedniego wdrożenia będzie oznaczać blokadę na kanały dotarcia do klientów.
20 lutego 2024
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
17 lutego 2024
Recykling treści – czym jest i dlaczego jest tak istotny?
Na czym polega recykling treści? Recykling treści jest jednym z najważniejszych podejść w świecie content marketingu. Dlaczego? Pozwala twórcom zoptymalizować swój czas i zasoby, jednocześnie dostarczając wartościowej treści dla użytkowników. To nic innego, jak proces ponownego wykorzystywania, adaptowania lub modyfikowania istniejącej treści w (...)
15 lutego 2024
Czym jest mobile SEO i jakie są jego najważniejsze elementy?
Co to jest mobile SEO? Mobile SEO, czyli optymalizacja dla urządzeń mobilnych, to proces dostosowywania strony internetowej do potrzeb użytkowników mobilnych, tak aby była ona łatwa w nawigacji, szybka w działaniu i dostarczała wartościowy dla użytkownika content. W praktyce chodzi o to, aby strona była równie atrakcyjna i funkcjonalna na smartfonie, co na (...)
13 lutego 2024
Częste błędy SEO w sklepach internetowych
Niezoptymalizowane opisy produktów W erze cyfrowej, gdzie każdy detal ma znaczenie, optymalizacja sklepu internetowego jest kluczem do sukcesu. Jednym z najczęstszych błędów, które sklepy online popełniają, jest powtarzanie tych samych opisów dla wielu produktów. Wprowadzanie identycznych opisów jest nie tylko nieatrakcyjne dla klienta, ale również może (...)
8 lutego 2024
Co to jest techniczne SEO?
Techniczne SEO to nie tylko podstawa optymalizacji stron, ale także kluczowy element w pozycjonowaniu google. Wykorzystując odpowiednie narzędzia i wiedzę, można zoptymalizować stronę pod kątem SEO.
5 lutego 2024
Jak stosować kategorie i tagi na stronach WWW?
Podstawowe różnice pomiędzy kategoriami a tagami Kategoria jest to zbiór powiązanych tematycznie treści na stronie. Jej główną rolą jest grupowanie informacji w logiczne i zorganizowane sekcje, co znacząco ułatwia użytkownikom przeszukiwanie i dostęp do interesujących ich treści. Dla sklepów online właściwa optymalizacja kategorii jest (...)