Artykuły

116 wpisów na stronie
46

Język korzyści, czyli jak używać słów, które przekonają odbiorcę

Język korzyści to technika sprzedażowa, które skupia się na podkreśleniu benefitów, jakie klient zyska po dokonaniu zakupu. W tym przypadku najważniejszy jest odpowiedni dobór słów. Jak pisać, aby przekonać odbiorcę? Radzi nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
47

Rodzaje kierowania w GDN

GDN to kilka milionów stron internetowych czy aplikacji, gdzie możemy wyświetlić naszą reklamę graficzną, dzięki czemu dotrzemy do nowych i obecnych klientów. O tym, jakie są możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej Google i kiedy warto je wykorzystać, pisze nasz specjalista SEM Krzysztof Bujak.

czytaj więcej
48

Google AdSense, czyli jak monetyzować ruch na swojej witrynie

Zarabianie na sprzedaży produktów czy usług jest dość oczywiste, ale można też inaczej zmonetyzować ruch na swoim serwisie. Służy do tego system Google AdSense, który umożliwia właścicielom witryny internetowej zarabianie na reklamach wyświetlanych w formie banerów, wideo lub reklam kontekstowych.

czytaj więcej
49

User experience vs copywriting – jak pisać przyjazne treści

Czytanie tekstów zamieszczonych w sieci ma niewiele wspólnego z czytaniem książek czy ulubionych czasopism. Odbiorcy w fachowych artykułach, które pojawiają się w internecie, szukają przede wszystkim konkretnej wiedzy i jasnych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. W tym przypadku nie ma miejsca na niedopowiedzenia czy niejasności. Ma być krótko, zwięźle (...)

czytaj więcej
50

Historia Zmian na koncie Google Ads – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie

Aktywna optymalizacja kampanii oznacza, że istnieje wiele zmiennych, które trzeba monitorować i często dostosowywać. Dzięki historii zmian na koncie Google Ads lepiej zrozumiemy, jakie modyfikacje mogły wywołać zmiany skuteczności prowadzonych kampanii. O tym, co sprawdzać i jak wykorzystać historię zmian w optymalizacji działań pisze nasza specjalista (...)

czytaj więcej
51

Modele atrybucji, czyli jak poszczególne kanały komunikacji z klientem wpłynęły na decyzje o konwersji

Analiza atrybucji konwersji pomoże określić, jakie jest prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. Czyli pomoże podjąć decyzję, które z naszych działań są najbardziej efektywne i jak skutecznie alokować budżety marketingowe. Piszą o tym nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
52

Audyt kampanii Google Ads

Dobrze przeprowadzony audyt kampanii Google Ads pozwoli ocenić, czy jest ona prawidłowo zoptymalizowana, co warto w niej zmienić i jakie błędy trzeba koniecznie naprawić. O tym, co sprawdzić i jak wciągnąć z tego wnioski, które pomogą Twojej firmie osiągnąć cele biznesowe, warto przeczytać w artykule naszego specjalisty SEM Damiana Ambrochowicza.

czytaj więcej
53

Nowości w Google Search Console

Google Search Console to narzędzie, dzięki któremu możemy sprawdzić skuteczność naszej strony w wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się, co zrobić, aby poprawić jej widoczność i przyciągnąć więcej zainteresowanych użytkowników.

czytaj więcej
54

Brief na stworzenie strony www, czyli jak wizję ubrać w konkrety

Strona internetowa to wizytówka firmy. Dlatego warto poświęcić trochę czasu i dobrze zastanowić się, jakie zadania ma ona spełniać i co chcemy na niej prezentować, zanim zlecimy agencji przygotowanie projektu naszej witryny. O tym, co warto w nim umieścić, pisze nasz Client Service Director Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
1 2 3 5 6 7 11 12 13