Newsy

158 wpisów na stronie
64

„Ostatni gasi światło”, czyli krótka historia wielu covidowych e-commerce’ów

Rozwój e-commerce spowodował, że zaciera się granica między zakupami w sieci i w realu. A oczekiwania użytkowników i konkurencja są duże. Jak skutecznie działać w tym zmieniającym się świecie wymagających i coraz lepiej wyedukowanych klientów, dla Strefy Biznesu pisze nasz CEO Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
65

Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?

Większy ruch na stronie sklepu internetowego powinien przekładać się na wzrost zysków. O sposobach na przyciąganie klientów do e-commerce’u dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi specjaliści – Michał Gierat i Darek Ilnicki.

czytaj więcej
66

Jaką rolę odgrywa performance w SEO?

Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony. A przez wydajność strony internetowej rozumie się zarówno czas jej wczytywania w przeglądarce, jak i wygodę jej użytkowania. W dobie szybkiego przepływu informacji użytkownicy przyzwyczajeni są do (...)

czytaj więcej
67

Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?

Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka (...)

czytaj więcej
68

Result Media w finale konkursu European Search Awards 2021

Result Media w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2021. Uznanie jury zdobyła kampania: Result Driven Marketing in the MediStore campaign.

czytaj więcej
69

(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem

Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa (...)

czytaj więcej
70

Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy

Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.

czytaj więcej
71

Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?

Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.

czytaj więcej
72

Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn

Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn.

czytaj więcej
1 2 3 7 8 9 16 17 18