Newsy
1 października 2019
Warsztaty Google Analytics – Tips’n’Tricks
✅ Jak analizować wpływ pojedynczej strony na cały proces zakupowy klienta? ✅ W jaki sposób dokładniej analizować współczynnik odrzuceń na stronie? ✅ Jak minimalizować różnice pomiędzy sesjami użytkownika? Dzięki warsztatom "Google Analytics - Tips’n’Tricks" możemy lepiej optymalizować prowadzone kampanie.
27 września 2019
O prowadzeniu kampanii na LinkedIn – Konrad Bąk w raporcie „Media społecznościowe”
Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najszybciej rosnących segmentów marketingu w internecie. O tym, jakie są możliwości promocji w LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć, pisze SEM Specialist Konrad Bąk w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”.
26 września 2019
Facebook podpowie nam, jak się ubrać stylowo
Nowa funkcja Facebooka – Fashion ++ oparta na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc użytkownikowi w dobieraniu atrakcyjnych stylizacji, dopasowanych do jego sylwetki, zgodnie z obowiązującymi trendami. O marketingowych możliwościach wykorzystania tego rozwiązania pisze Lech Wyrzykowski nasz SEM Lead dla interaktywnie.com
17 września 2019
Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day
DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego. Jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie, dowiesz się z prelekcji naszego Traffic & Webdevelopment Directora – Macieja Kapuścińskiego.
13 września 2019
Jak wykorzystać inteligentne głośniki w działaniach sprzedażowych?
Inteligentne głośniki stają się coraz bardziej popularne. Wyposażone w możliwość sterowania głosowego pomagają nam zarządzać domowymi urządzeniami, sprawdzić pogodę czy zamówić jedzenie. O tym, jak je wykorzystać w działaniach sprzedażowych, pisze nasz SEM Specialist Konrad Bąk dla interaktywnie.com
11 września 2019
Nasza agencja na CEE Agency Summit 2019
Przedstawiciele Result Media byli uczestnikami CEE Agency Summit 2019 w Kijowie. To spotkanie 200 menedżerów z agencji partnerskich Google z Europy Środkowej i Wschodniej, którzy dzielą się wiedzą i najlepszymi praktykami z prowadzenia kampanii Google Ads.
10 września 2019
Result Media wchodzi na rynek niemiecki
Nasza agencja wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash. Result Media będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google. Kampanie będą prowadzone na rynku niemieckim i dostosowane do jego specyfiki.
30 sierpnia 2019
Result Media ma nowego PR & marketing managera
Ewa Ziętek-Maciejczyk jest nowym PR & marketing managerem naszej agencji. Do jej zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy.
26 czerwca 2019
Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Polski branżowy lider wybrał naszą agencję do prowadzenia digitalowych kampanii!