!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Strona internetowa firmy – optymalizacja treści

Aby strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczna jest optymalizacja treści, w tym m.in. odpowiednio skonstruowane nagłówki oraz słowa kluczowe w dodawanych tekstach. Ale trzeba pamiętać, że nie należy skupiać się tylko na tworzeniu nowego kontentu.

Ważne są m.in. meta tagi odpowiadają za opis zawartości strony. Jest to fragment kodu HTML, który pojawia się w m.in. w wynikach wyszukiwania (SERP). Dobrze przygotowane meta tagi mogą zachęcić do odwiedzenia strony firmy, zapoznania się z oferowanymi produktami czy propozycją zatrudnienia. Meta title wpływa na klikalność tekstu, dlatego warto im poświęcać dużo uwagi. Powinny zawierać nie tylko słowa kluczowe, ale informacje przydatne z punktu widzenia użytkownika. Jeśli chcemy zwrócić uwagę swoim tytułem, możemy też  użyć emoji, które przyciągną uwagę.  Warto też zwrócić uwagę na linkowanie w serwisie. Dobre linkowanie pomaga w lepszym indeksowaniu strony i ją porządkuje, co wspomaga użytkowników w nawigacji po serwisie.

Rozbudowany kontent ma wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce. W realizacji tego celu bardzo pomocny jest blog firmowy. Dobrze prowadzony blog, zawierający ciekawe i użyteczne treści, wzmacnia wizerunek firmy. Pisząc artykuł, zastanówmy się, jakie informacje przydatne z punktu widzenia klienta czy potencjalnego pracownika możemy w nim umieścić.

O tym, jak używać słów kluczowych w treści strony i dbać o jakość prezentowanych w serwisie treści, piszemy w kolejnym artykule na łamach „Personelu i Zarządzania” z cyklu „Marketing internetowy bez tajemnic”.

Grudniowy numer „Personelu i Zarządzania”

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa