Newsy

160 wpisów na stronie
118

Jakie działania SEO można wykonać we własnym zakresie?

Kompleksowe rozwiązania, audyt i optymalny dobór słów kluczowych warto powierzyć specjalistom SEO, ale są takie działania, które możemy zrobić sami. Co umieścić w wizytówce firmy w Google oraz jak wykorzystać podstawowe narzędzia analityczne, aby szybko wykryć problem w działaniu witryny - koniecznie przeczytaj wskazówki naszego SEO specjalisty w (...)

czytaj więcej
119

Inteligentne kampanie e-commerce

Dzięki inteligentnym kampaniom produktowym możemy uprościć zarządzanie kampaniami, zmaksymalizować wartość konwersji i zwiększyć zasięg. Co jest potrzebne, aby je uruchomić? Jak ustawić budżet dzienny? O zaletach iPLA pisze Maciej Kapuściński dla „Marketingu przy kawie”.

czytaj więcej
120

Result Media dołącza do IAB Polska!

Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jako agencja Google Partner Premier i Facebook Partner jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego cały czas rozwijajmy nasze know-how, śledzimy i testujemy najnowsze rozwiązania, korzystamy przy tym z badań i wiedzy międzynarodowych ekspertów.

czytaj więcej
121

Google Analytics – jak czytać dane, aby skutecznie optymalizować stronę firmową

Najpopularniejszym narzędziem do analizy zachowania użytkownika na stronie internetowej czy aplikacji mobilnej jest Google Analytics. Dzięki dostępnym w nim statystykom otrzymujemy wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach na naszej witrynie. O tym, jak prawidłowo wyciągać wnioski z danych w Google Analytics, warto (...)

czytaj więcej
122

SEO i SEM – zmiany w 2019 i co nas czeka w 2020 roku?

Jakie zmiany w SEM i SEO przyniósł miniony rok i co czeka nas w 2020? Michał Gierat i Maciej Kapuściński podsumowują 2019 rok i prognozują trendy na 2020.

czytaj więcej
123

Google Marketing Platform, czyli wiedza w służbie efektywności kampanii

Wydatki na reklamę online rosną z roku na rok. Nasi klienci osiągają coraz lepsze wyniki ROAS i to stanowi zachętę do zwiększania budżetów. O planowaniu, mierzeniu i optymalizowaniu kampanii dzięki narzędziom dostępnym w Google Marketing Platform i jakie korzyści współpracy z agencją Premium mają reklamodawcy, pisze Maciej Kapuściński w najnowszym (...)

czytaj więcej
124

Resultowi Mikołajowie w Domu Dziecka w Warszawie

Mieliśmy ogromną przyjemność gościć u Pani Dyrektor Domu Dziecka nr 2 im. J. Korczaka w Warszawie. To spotkanie było efektem naszej Mikołajowej akcji, podczas której zebraliśmy pieniądze na prezenty dla Wychowanków tej placówki.

czytaj więcej
125

Jak śledzić połączenia telefoniczne?

Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. O tym, jak śledzić te połączenia i jakie narzędzia można do tego wykorzystać, pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com

czytaj więcej
126

Strona internetowa firmy – optymalizacja treści

Aby strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczna jest optymalizacja treści, w tym m.in. odpowiednio skonstruowane nagłówki oraz słowa kluczowe w dodawanych tekstach. W kolejnym artykule na łamach „Personelu i Zarządzania” przedstawiamy najważniejsze elementy, które wpływają na postrzeganie strony przez użytkowników i jej (...)

czytaj więcej
1 2 3 13 14 15 16 17 18