Newsy
22 stycznia 2020
Inteligentne kampanie e-commerce
Dzięki inteligentnym kampaniom produktowym możemy uprościć zarządzanie kampaniami, zmaksymalizować wartość konwersji i zwiększyć zasięg. Co jest potrzebne, aby je uruchomić? Jak ustawić budżet dzienny? O zaletach iPLA pisze Maciej Kapuściński dla „Marketingu przy kawie”.
17 stycznia 2020
Result Media dołącza do IAB Polska!
Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jako agencja Google Partner Premier i Facebook Partner jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego cały czas rozwijajmy nasze know-how, śledzimy i testujemy najnowsze rozwiązania, korzystamy przy tym z badań i wiedzy międzynarodowych ekspertów.
3 stycznia 2020
Google Analytics – jak czytać dane, aby skutecznie optymalizować stronę firmową
Najpopularniejszym narzędziem do analizy zachowania użytkownika na stronie internetowej czy aplikacji mobilnej jest Google Analytics. Dzięki dostępnym w nim statystykom otrzymujemy wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach na naszej witrynie. O tym, jak prawidłowo wyciągać wnioski z danych w Google Analytics, warto (...)
30 grudnia 2019
SEO i SEM – zmiany w 2019 i co nas czeka w 2020 roku?
Jakie zmiany w SEM i SEO przyniósł miniony rok i co czeka nas w 2020? Michał Gierat i Maciej Kapuściński podsumowują 2019 rok i prognozują trendy na 2020.
19 grudnia 2019
Google Marketing Platform, czyli wiedza w służbie efektywności kampanii
Wydatki na reklamę online rosną z roku na rok. Nasi klienci osiągają coraz lepsze wyniki ROAS i to stanowi zachętę do zwiększania budżetów. O planowaniu, mierzeniu i optymalizowaniu kampanii dzięki narzędziom dostępnym w Google Marketing Platform i jakie korzyści współpracy z agencją Premium mają reklamodawcy, pisze Maciej Kapuściński w najnowszym (...)
17 grudnia 2019
Resultowi Mikołajowie w Domu Dziecka w Warszawie
Mieliśmy ogromną przyjemność gościć u Pani Dyrektor Domu Dziecka nr 2 im. J. Korczaka w Warszawie. To spotkanie było efektem naszej Mikołajowej akcji, podczas której zebraliśmy pieniądze na prezenty dla Wychowanków tej placówki.
6 grudnia 2019
Jak śledzić połączenia telefoniczne?
Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. O tym, jak śledzić te połączenia i jakie narzędzia można do tego wykorzystać, pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com
3 grudnia 2019
Strona internetowa firmy – optymalizacja treści
Aby strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczna jest optymalizacja treści, w tym m.in. odpowiednio skonstruowane nagłówki oraz słowa kluczowe w dodawanych tekstach. W kolejnym artykule na łamach „Personelu i Zarządzania” przedstawiamy najważniejsze elementy, które wpływają na postrzeganie strony przez użytkowników i jej (...)
29 listopada 2019
Co to są featured snippets i jak się tam znaleźć?
Coraz częściej w polu wyszukiwania wpisujemy konkretne pytania. Odpowiedzi na nie mogą pojawiać się bezpośrednio w oknie przed listą wyników wyszukiwania. Warto zatem tak tworzyć treści, aby zwiększyć swoje szanse na "pozycję 0". O featured snippets i jak się tam znaleźć pisze nasz SEO Specialist Michał Gierat dla interaktywnie.com