Newsy
17 stycznia 2020
Result Media dołącza do IAB Polska!
Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jako agencja Google Partner Premier i Facebook Partner jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego cały czas rozwijajmy nasze know-how, śledzimy i testujemy najnowsze rozwiązania, korzystamy przy tym z badań i wiedzy międzynarodowych ekspertów.
3 stycznia 2020
Google Analytics – jak czytać dane, aby skutecznie optymalizować stronę firmową
Najpopularniejszym narzędziem do analizy zachowania użytkownika na stronie internetowej czy aplikacji mobilnej jest Google Analytics. Dzięki dostępnym w nim statystykom otrzymujemy wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach na naszej witrynie. O tym, jak prawidłowo wyciągać wnioski z danych w Google Analytics, warto (...)
30 grudnia 2019
SEO i SEM – zmiany w 2019 i co nas czeka w 2020 roku?
Jakie zmiany w SEM i SEO przyniósł miniony rok i co czeka nas w 2020? Michał Gierat i Maciej Kapuściński podsumowują 2019 rok i prognozują trendy na 2020.
19 grudnia 2019
Google Marketing Platform, czyli wiedza w służbie efektywności kampanii
Wydatki na reklamę online rosną z roku na rok. Nasi klienci osiągają coraz lepsze wyniki ROAS i to stanowi zachętę do zwiększania budżetów. O planowaniu, mierzeniu i optymalizowaniu kampanii dzięki narzędziom dostępnym w Google Marketing Platform i jakie korzyści współpracy z agencją Premium mają reklamodawcy, pisze Maciej Kapuściński w najnowszym (...)
17 grudnia 2019
Resultowi Mikołajowie w Domu Dziecka w Warszawie
Mieliśmy ogromną przyjemność gościć u Pani Dyrektor Domu Dziecka nr 2 im. J. Korczaka w Warszawie. To spotkanie było efektem naszej Mikołajowej akcji, podczas której zebraliśmy pieniądze na prezenty dla Wychowanków tej placówki.
6 grudnia 2019
Jak śledzić połączenia telefoniczne?
Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. O tym, jak śledzić te połączenia i jakie narzędzia można do tego wykorzystać, pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com
3 grudnia 2019
Strona internetowa firmy – optymalizacja treści
Aby strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczna jest optymalizacja treści, w tym m.in. odpowiednio skonstruowane nagłówki oraz słowa kluczowe w dodawanych tekstach. W kolejnym artykule na łamach „Personelu i Zarządzania” przedstawiamy najważniejsze elementy, które wpływają na postrzeganie strony przez użytkowników i jej (...)
29 listopada 2019
Co to są featured snippets i jak się tam znaleźć?
Coraz częściej w polu wyszukiwania wpisujemy konkretne pytania. Odpowiedzi na nie mogą pojawiać się bezpośrednio w oknie przed listą wyników wyszukiwania. Warto zatem tak tworzyć treści, aby zwiększyć swoje szanse na "pozycję 0". O featured snippets i jak się tam znaleźć pisze nasz SEO Specialist Michał Gierat dla interaktywnie.com
21 listopada 2019
Modele atrybucji – łańcuchy Markowa
Użytkownik zazwyczaj wykonuje więcej niż jedną interakcję ze stroną, zanim podejmie decyzję zakupową. Atrybucja wskazuje nam, jakie jest procentowe prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. O zaletach stosowania łańcuchów Markowa w modelowaniu atrybucji dla serwisu NowyMarketing pisze nasz traffic & webdevelopment (...)