Blog

266 wpisów na stronie
37

Jaki jest koszt utraty zaufania? SEM News 9/2023

Co przyniósł lipiec w branży digital? Oj, działo się! Mamy wojnę mikroblogów i spore zmiany w systemach reklamowych. Na kanale Super Efektywny Marketing Erwin w pigułce przedstawia ostatnie zawirowania i nowe rozwiązania wprowadzone przez największych graczy na rynku.

czytaj więcej
38

Dlaczego warto wdrożyć Consent Mode na swojej witrynie i jak zrobić to szybko i bezpiecznie?

Consent Mode należy wdrożyć na wszystkich stronach korzystających m.in. z najpopularniejszych systemów marketingowych, takich jak: Google Ads, Google Analytics czy Facebook Ads. Tryb uzyskiwania zgody pozwoli prowadzić analitykę i kampanie Google Ads z zachowaniem prywatności użytkownika, co wynika z prawnego obowiązku uzyskiwanie zgody od użytkowników na (...)

czytaj więcej
39

Duże zmiany SEO w 2023 – wywiad z Krzysztofem Marcem z DevaGroup

W jaki sposób zmienia się to, jak wyszukujemy informacje w sieci? Czy nadeszła już rewolucja wideo? Jakie działania marketingowe warto uruchomić w pierwszym roku funkcjonowania sklepu internetowego? O zmianach w SEO, nowych technologiach, optymalizacjach Google’a, sztucznej inteligencji w bardzo ciekawej rozmowie z Krzysztofem Marcem z DevaGroup, organizatorem (...)

czytaj więcej
40

Kto prowadzi w wyścigu AI po 6 miesiącach? SEM News 8/2023

Pół roku z AI, czyli co tak naprawdę zostało wprowadzone w ciągu ostatnich miesięcy, na jakim etapie wyścigu gigantów jesteśmy i jakie zmiany nas jeszcze czekają. O tym w najnowszym wydaniu newsów Super Efektywnego Marketingu!

czytaj więcej
41

Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital! SEM News 7/2023

Koniec czerwca to dobry czas na podsumowanie I półrocza 2023. Odbyły się inspirujące imprezy branżowe, m.in. ForumIAB oraz semKRK. Wyszły niezwykle ciekawe raporty: Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska i Social Media 2023. A już za chwileczkę Google Uniwersal Analytics zniknie i nastanie era GA4. Pojawiły się też nowe rozwiązania reklamowe od (...)

czytaj więcej
42

Marketing 5.0 – technologia w służbie człowieka

Istnieją dwa główne czynniki, które można uznać za elementy napędzające ewolucję marketingu: technologia marketingowa i potrzeby konsumentów. Te 2 czynniki spowodowały kolejne etapy rewolucji marketingu jako filozofii biznesu. Stad pojawienie się wersji 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0. Czy teraz nadszedł czas na marketing 5.0?

czytaj więcej
43

Czym są meta tagi i jak je pisać, aby polubił je nie tylko robot wyszukiwarki?

O ile tworzenie jakościowych i wciągających treści czy właściwy dobór słów kluczowych, które okażą się pomocne w budowaniu architektury serwisu, są kwestiami, o których należy bezwzględnie pamiętać, to warto zadbać i perfekcyjnie wykończyć także nieco inne - mniej oczywiste, ale równie istotne elementy. Przykładem mogą być meta tagi, które (...)

czytaj więcej
44

Result Media o rynku e-commerce i digital PR

W najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska eksperci z branży podsumowali miniony rok i przyjrzeli się trendom na 2023. Wśród nich nasza PR & marketing director Ewa Zietek-Maciejczyk, która skomentowała rozwój rynku e-commerce oraz odniosła się do trendów w digital PR.

czytaj więcej
45

W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości! – SEM News 6/2023

Mija właśnie pół roku, odkąd żyjemy tematem sztucznej inteligencji. ChatGPT, Bing, Bard, Mozilla, Wordpress, Amazon… Ruchy związane z produktami SI wykonują już wszyscy gracze. W tym wydaniu newsów o sztucznej inteligencji, ale nie tylko.

czytaj więcej
1 2 3 4 5 6 28 29 30