Blog

284 wpisy na stronie
262

Biznes wg fiskusa – kampania na Facebooku nie jest kosztem

Według fiskusa brak udokumentowania kosztów uniemożliwia uwzględnianie w rozliczeniu. Czy to oznacza, że reklamowe wydatki na Facebooku nie mogą być przez przedsiębiorców wliczane jako nakładów na działalność firmy?

czytaj więcej
263

Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami

Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce

czytaj więcej
264

Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny

Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej.

czytaj więcej
265

Puls Biznesu o Result Media: „Od start-upu do partnera potęg IT”

Według Pulsu Biznesu biznesowa droga Result Media może być wzorcowym case study firmowego sukcesu. Redakcja w najnowszym numerze opisuje historię, filozofię i plany naszej agencji.

czytaj więcej
266

Referencje od MoreMadame.pl

Po ponad rocznej współpracy z firmą MoreMadame.pl Result Media może pochwalić się opinią od Klienta.

czytaj więcej
267

Realne zyski na fake biznesie

W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?

czytaj więcej
268

Sankcje za przejście na ciemniejszą stronę SEO

Traffic and Web Development Director oraz SEO Specialist z Result Media opisują główne praktyki SEO, za które można dostać karę od Google

czytaj więcej
269

Reklamowe ABC YouTube’a

Lech Wyrzykowski, SEM Lead w agencji Result Media opisuje główne zasady i narzędzia do stosowania w marketingu na YouTube.

czytaj więcej
270

Result Media w elitarnym gronie najlepszych agencji Europy Środkowo – Wschodniej!

Result Media wybrane przez Google do prestiżowego programu „CEE Elevator 2019".

czytaj więcej
1 2 3 29 30 31 32