Blog
1 grudnia 2022
Podcasty wchodzą do mainstreamu! SEM News 14/2022
Rewolucja audio na innych rynkach trwa od wielu lat. W Polsce ten trend długo nie mógł się przebić. Jednak w 2021 roku okazało się, ze podcastów słucha 9 milionów Polek i Polaków, a 2022 to wysyp podcastów, podcastów firmowych, nowych form reklamowych, badań, grupy roboczej IAB ds. audio i szybko rosnącej świadomości marketerów. (...)
10 listopada 2022
Początek końca ery social media. SEM News 13/2022
W tym roku wróciły wszystkie obawy marketerów związane z serwisami społecznościowymi. Zamieszanie wokół Twittera i spadające zasięgi oraz możliwości targetowania reklamy na Facebooku pokazują nowe rozdanie. Twórcy treści, przejmujący rolę nadawców, przywracają markom “bezpieczeństwo” i profesjonalizm, którego tak brakowało w serwisach (...)
28 października 2022
Reklama w e-commerce – co wpływa na decyzje zakupowe internautów
Z najnowszego raportu Gamiusa „E-commerce w Polsce 2022” widać wyraźnie, że rośnie odsetek osób dokonujących zakupów online – obecnie jest to już 77% internautów. E-zakupy są postrzegane przede wszystkim jako dające większe możliwości wyboru niż kupowanie w sklepach tradycyjnych, ale także jako wygodne i nieskomplikowane. W tegorocznym (...)
27 października 2022
Nowe narzędzia na Q4 2022 i zmiany w Google, TikToku i Mecie! SEM News 12/2022
Zaczęliśmy najgorętszy okres roku dla marketingu i sprzedaży w internecie. Najwięksi gracze przygotowali nowe narzędzia, zmieniają istniejące systemy i funkcjonalności. Żeby wyjść z tego okresu zwycięsko trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dać się zaskoczyć. Zmiany Google to nowe targetowanie na userów z użyciem forsa party data, pierwsza od roku (...)
30 września 2022
TikTok zmienia rynek! Co musisz wiedzieć o reklamie na najbardziej angażującej platformie? SEM News 11/2022
Wrzesień zaczął się od wielu zmian u wszystkich graczy. Poza Alphabetem, który przyzwyczaił nas do ciągłych zmian Google i jego produktów dzisiaj omawiamy TikToka, który wyszedł już z wakacyjnego letargu. (...)
24 sierpnia 2022
Najgorszy rok w historii Facebooka! SEM News 10/2022
W marketingu i internecie sporo się dzieje, ale skupmy się przez chwile na Facebooku i koncernie Meta. Zmiany pokoleniowe i nowy gracz jak Tik Tok zmieniają zasady gry, a Facebook i Instagram tracą użytkowników i pieniądze. Czy to koniec Facebooka? A może upadek Instagrama? Przyjrzyjmy się temu razem. Nie zabraknie też newsów o Google plus nie powiemy, że (...)
18 sierpnia 2022
Własna porównywarka cenowa Result Media – nawet 20% niższy koszt kliknięcia!
Przedsiębiorcy prowadzący sklep internetowy, by móc rozwijać swój biznes, najczęściej wykorzystują narzędzie marketingowe, jakim są zakupy Google. Sytuacja gospodarcza w Polsce skłania firmy do szukania oszczędności. Dlatego zaufany partner, jakim jest Result Media, uruchamia dla swoich klientów nowe rozwiązanie – Usługę Porównywania Cen, zwaną (...)
3 sierpnia 2022
SEO za 3 złote? Sprawdź naszą ofertę i wskocz na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania
Chcesz, aby Twoja strona widniała na lepszych pozycjach w wyszukiwarce? Poznaj szczegóły naszej promocji SEO za 3 złote. Sprawdź ofertę uszytą na miarę Twoich potrzeb!
21 lipca 2022
Sezon (nie)ogórkowy w pełni! SEM News 9/2022
Branża marketingowa i internetowa robi naprawdę dużo zmian w te wakacje. Google wysuwa się na prawdziwego lidera zmian, które pojawiły się w ostatnich tygodniach. Na szczęście nie będzie tylko o nim, ale też o Instagramie i Pintereście.