Blog

341 wpisów na stronie
19

Gdzie może się wyświetlić reklama w sieci reklamowej Google?

Zastanawiasz się, gdzie dokładnie mogą pojawić się Twoje reklamy w Google? Jeśli kojarzysz tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, czas poznać potęgę Google Display Network (GDN) – jednego z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych online. Sieć reklamowa Google pozwala dotrzeć do użytkowników w najbardziej strategicznych momentach – gdy (...)

czytaj więcej
20

Sprzedaż komplementarna – jak zwiększyć zyski dzięki dodatkom?

Współczesny rynek wymaga od firm nie tylko skutecznego przyciągania klientów, ale także maksymalizowania wartości każdej transakcji. Konkurencja rośnie, a konsumenci oczekują kompleksowej obsługi i ofert dopasowanych do ich potrzeb. Pod sloganem sprzedaży komplementarnej kryje się jedna z podstaw handlu, która dotyczy ostatniego etapu zakupowego. (...)

czytaj więcej
21

Chat GPT bez logowania – szybki dostęp do sztucznej inteligencji

Chat GPT to program oparty na sztucznej inteligencji, który generuje dialog z użytkownikiem. Stworzony przez firmę Open AI, ten wysoce wydajny chatbot wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego do przetwarzania i analizowania dużych ilości danych w celu generowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. Skąd posiada dane? Z całego internetu. Dzięki czemu to (...)

czytaj więcej
22

Czym jest Facebook?

Facebook to największy serwis społecznościowy na świecie. Umożliwia użytkownikom tworzenie profili przedstawiających ich osoby, a także publikowanie treści (takich jak posty, zdjęcia, filmy), komunikację za pomocą wiadomości i interakcji w grupach czy na wydarzeniach. Jest to również platforma wykorzystywana do kontaktów osobistych i biznesowych, np. w (...)

czytaj więcej
23

Jak zostać influencerem i zarabiać na Instagramie?

Influencer marketing stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocji w internecie. Marki inwestują miliardy w kampanie z twórcami internetowymi, a social media stały się przestrzenią, gdzie pasja może przekształcić się w realne źródło dochodu. Nic dziwnego, że coraz więcej osób chce spróbować swoich sił jako influencerzy – jednak (...)

czytaj więcej
24

Jak zaplanować rolki i posty na Instagramie?

Instagram jest jedną z najważniejszych platform społecznościowych, która wymaga od użytkowników regularności w publikacjach. Bez regularności w publikowaniu treści nie ma mowy o zbudowaniu zaangażowanej społeczności i zwiększaniu zasięgów konta. Posty na Instagramie powinny wyróżniać się jakością oraz dużą wartością, aby przyciągać uwagę (...)

czytaj więcej
25

Ilu użytkowników w Polsce i na świecie korzysta z Facebooka?

Facebook nigdy nie ukrywał danych dotyczących ilości aktywnych użytkowników na swojej platformie. Nie dziwi to, gdyż strona Marka Zuckerberga osiągnęła wręcz natychmiastowy sukces. Udostępniane nam informacje odnośnie użytkowników już od początku platformy dotyczyły jedynie aktywnych kont. Jako konta aktywne, Facebook traktuje jedynie te, które (...)

czytaj więcej
26

Co to jest dropshipping? Wady i zalety

Wyobraź sobie, że prowadzisz własny sklep internetowy, ale nie musisz martwić się o magazynowanie produktów, pakowanie zamówień czy ich wysyłkę. Brzmi jak biznes marzeń? Właśnie na tym polega dropshipping – model sprzedaży, który przyciąga coraz więcej przedsiębiorców na całym świecie. Ale czy rzeczywiście jest tak idealny, jak się wydaje? (...)

czytaj więcej
27

Kampania Demand Gen – czym jest i w jaki sposób ją wykorzystać?

W świecie marketingu internetowego reklamy muszą być nie tylko skuteczne, ale także dostosowane do ewoluujących oczekiwań użytkowników. Google, jako lider innowacyjnych rozwiązań reklamowych, w październiku 2023 roku wprowadziło kampanie Demand Gen (Demand Generation), które stanowią naturalne rozszerzenie i rozwinięcie dotychczasowych kampanii (...)

czytaj więcej
1 2 3 4 36 37 38