Blog

314 wpisy na stronie
253

SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?

SEO copywriting łączy w sobie sztukę tworzenia unikalnych, przyjaznych dla czytelników treści i aktualnej, merytorycznej wiedzy dotyczącej sposobu działania robotów Google. O tekstach, które służą poprawieniu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, pisze nasza specjalistka od seo copywritingu Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
254

Po co Ci agencja – konferencja DIMAQ Day

Kampania online jest skuteczna i mierzalna, a dobrze przygotowana i prowadzona osiąga świetne wyniki. Kiedy warto zatrudnić agencję? I na co możesz liczyć, współpracując z doświadczonym partnerem? Podczas konferencji DIMAQ Day opowie o tym nasz client service director Mariusz Sosonowski.

czytaj więcej
255

Co powinien zawierać audyt SEO?

Rzetelny audyt SEO wymaga czasu i wiedzy z wielu obszarów oraz dobrej znajomości zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google i dostępu do specjalistycznych narzędzi. O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com

czytaj więcej
256

Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?

Remarketing na Facebooku – jak poprawnie zdefiniować kampanię, określić grupę odbiorców, aby nie przepalać budżetu reklamowego i kiedy takie działanie ma sens. O tym pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com

czytaj więcej
257

Google Marketing Platform – szybciej i skuteczniej niż konkurencja

Google Marketing Platform to platforma łącząca w sobie zintegrowane narzędzia marketingowe i analityczne. Dzięki zastosowaniu GMP jako agencja możemy efektywniej prowadzić działania marketingowe, szybciej reagować na zmiany czy trendy i lepiej kontrolować inwestycje.

czytaj więcej
258

Piksel konwersji Facebooka

Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński. (...)

czytaj więcej
259

Rosną wydatki na reklamę online

Dlaczego firmy coraz chętniej inwestują w reklamę online? Jak machine learning zmienia skuteczność działań marketingowych? Czy 2020 będzie wreszcie rokiem sztucznej inteligencji? O trendach w reklamie online i strategii Google pisze nasz ekspert Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
260

Mariusz Sosnowski dyrektorem działu Client Service w naszej agencji

Mariusz Sosnowski będzie odpowiadał za doskonalenie kompetencji zespołu i rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych. Życzymy mu satysfakcji i wielu sukcesów w tej roli!

czytaj więcej
261

SEO – na co można liczyć za 1000, 5000 i 10 000 zł miesięcznie?

Czy wydatki na SEO to zawsze duży koszt? Na co możemy liczyć, mając do dyspozycji 1000 zł, a kiedy będzie to raczej 10 000 zł? O zakresie prac agencji w zależności od budżetu warto przeczytać w komentarzu naszego SEO specjalisty dla serwisu intraktywnie.com.

czytaj więcej
1 2 3 28 29 30 33 34 35