Blog
5 listopada 2020
Wyszukiwarka od Apple? Czy ma szanse na rynku zdominowanym przez Google?
Wiele wskazuje na to, że Apple prowadzi prace nad własnym silnikiem wyszukiwania. Czy rzeczywiście może uniezależnić się od Google? - dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
27 października 2020
Optymalizacja typów dopasowania słów kluczowych
Stosując odpowiednie typy dopasowania, możemy efektywniej wydatkować budżet przeznaczony na kampanię oraz skutecznej docierać do odbiorców. O optymalizacji typów dopasowania pisze Maciej Kapuściński.
22 października 2020
5 prostych trików na poprawę widoczności strony
Czy Twoja strona jest gotowa na zdobywanie wysokich pozycji? 5 prostych trików, od których musisz zacząć, aby rozpocząć walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, pokazuje nasz SEO manager Michał Gierat.
19 października 2020
Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?
Google oferuje wiele narzędzi, z których mogą korzystać lokalne biznesy. Większość z nich to bezpłatne rozwiązania, dzięki którym można promować firmę czy efektywniej prowadzić kampanię reklamową. Więcej na temat funkcjonalności Google, które można wykorzystać do promocji biznesu, warto przeczytać w artykule Macieja Kapuścińskiego w serwisie (...)
14 października 2020
Historia o tym, jak marzenia dostają skrzydeł, czyli jak Google nagrał o nas film
Z MoreMadam.pl współpracujemy od 2018 roku. Jak zaczęła się ta współpraca? Połączył nas Google. I o tym jest ta historia…
12 października 2020
Duplicate content – dlaczego należy się go wystrzegać
W przypadku wykrycia duplicate content algorytm Google nakłada karę na daną witrynę w postaci filtra lub blokady. Efektem jest spadek widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a nawet całkowite zniknięcie z rankingu Google. O tym, jak wykryć i wyeliminować zduplikowane treści w serwisie, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
6 października 2020
Facebook Attribution, czyli jak zbierać dane o użytkowniku, a nie o cookies
Tradycyjne narzędzia marketingowe do atrybucji, które wykorzystują pliki cookie i często analizują ostatnie kliknięcia, mogą prezentować niepełny obraz wpływu poszczególnych działań reklamowych na wyniki kampanii. O zaletach Facebook Attribution pisze w serwisie nowymarketing.pl Maciej Kapuściński.
23 września 2020
3 zasady skutecznej optymalizacji
Prowadząc kampanie online, mamy dostęp do mnóstwa danych, które wpływają na ich efektywność. Na podstawie tych danych podejmujemy decyzje o optymalizacji poszczególnych parametrów kampanii, co bezpośrednio wpływa na ich wyniki. O tym, jak robić to dobrze, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic&webdevelopment director.
17 września 2020
Wspieramy działania Heinz Club 57
Branża gastronomiczna z powodu pandemii koronawirusa doświadcza ogromnych strat. Wiele lokali notuje znaczny spadek obrotów, część niestety przegrała walkę o przetrwanie. Dlatego marka Heinz – producent kultowych ketchupów i sosów, która od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, zdecydowała o uruchomieniu nowej platformy (...)