Blog
2 stycznia 2024
Czym są dane strukturalne na stronie?
W erze cyfrowej, gdzie optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych odgrywają kluczową rolę w uzyskiwaniu przewagi nad konkurencją, dane strukturalne stają się jednym z najważniejszych narzędzi SEO dostępnych dla specjalistów w tej dziedzinie.
1 stycznia 2024
Firebase
Firebase to platforma Backend-as-a-Service (BaaS) stworzona przez Google, która służy jako kompletne rozwiązanie dla developerów aplikacji mobilnych oraz webowych.
1 stycznia 2024
Google Analytics
Google Analytics to zaawansowane narzędzie oferowane przez firmę Google, służące do śledzenia i analizy ruchu na stronach internetowych.
13 grudnia 2023
Kampanie Google Performance Max – tutorial.
Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Kampania Performance Max, to zautomatyzowana forma reklamowania się oparta o sztuczna inteligencję. Samodzielne odpalenie kampanii Performance Max jest naprawdę łatwe! Zobacz tutorial prowadzony przez Aleksandrę Perkę – Performance Lead z naszej agencji Result Media. Krok po kroku zobaczysz (...)
6 listopada 2023
Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?
Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?
30 października 2023
Koniec darmowych social mediów? – SEM News 12/2023
Październik okazał się miesiącem podsumowań finansowych. Meta i Google mają za sobą bardzo udany kwartał. Po zapowiedziach i testach Elona Muska o całkowicie płatnym serwisie X, bardzo szybko wróciły deklaracje Mety oraz TikToka dotyczące informacji o płatnych wersjach serwisów społecznościowych. Czy to koniec ery bezpłatnych social mediów?
5 października 2023
Raport „E-commerce w Polsce 2023” – silversi na zakupach online
Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Z badania wynika, że odsetek seniorów kupujących online w Polsce wzrósł i obecnie stanowią oni 35% wszystkich badanych internautów.
3 października 2023
Ważą się losy Google’a i jego pozycji na rynku wyszukiwania! – SEM NEWS 11/2023
Proces antymonopolowy przeciwko Google w najbliższych miesiącach będzie źródłem wielu nowych informacji, a od jego zakończenia zależy przyszłość Google'a, rynku wyszukiwania, a nawet wyścigu sztucznej inteligencji! (...)
4 września 2023
Przepisy unijne regulują internet – SEM News 10/2023
Sierpień jak zwykle ostatnio okazał się intensywny na rynku digitalowym! Obowiązujące regulacje unijne: DSA i DMA mocno namieszają. O tym, co nowego na TikToku, YouTube, w świecie Meta i Microsofcie, a przede wszystkim w imperium Google i niezmiennie zadziwiającym X opowie Erwin Wilczyński z Super Efektywnego Marketingu.