Blog

266 wpisów na stronie
28

Czym są dane strukturalne na stronie?

W erze cyfrowej, gdzie optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych odgrywają kluczową rolę w uzyskiwaniu przewagi nad konkurencją, dane strukturalne stają się jednym z najważniejszych narzędzi SEO dostępnych dla specjalistów w tej dziedzinie.

czytaj więcej
29

Firebase

Firebase to platforma Backend-as-a-Service (BaaS) stworzona przez Google, która służy jako kompletne rozwiązanie dla developerów aplikacji mobilnych oraz webowych.

czytaj więcej
30

Google Analytics

Google Analytics to zaawansowane narzędzie oferowane przez firmę Google, służące do śledzenia i analizy ruchu na stronach internetowych.

czytaj więcej
31

Kampanie Google Performance Max – tutorial.

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Kampania Performance Max, to zautomatyzowana forma reklamowania się oparta o sztuczna inteligencję. Samodzielne odpalenie kampanii Performance Max jest naprawdę łatwe! Zobacz tutorial prowadzony przez Aleksandrę Perkę – Performance Lead z naszej agencji Result Media. Krok po kroku zobaczysz (...)

czytaj więcej
32

Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?

Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?

czytaj więcej
33

Koniec darmowych social mediów? – SEM News 12/2023

Październik okazał się miesiącem podsumowań finansowych. Meta i Google mają za sobą bardzo udany kwartał. Po zapowiedziach i testach Elona Muska o całkowicie płatnym serwisie X, bardzo szybko wróciły deklaracje Mety oraz TikToka dotyczące informacji o płatnych wersjach serwisów społecznościowych. Czy to koniec ery bezpłatnych social mediów?

czytaj więcej
34

Raport „E-commerce w Polsce 2023” – silversi na zakupach online

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Z badania wynika, że odsetek seniorów kupujących online w Polsce wzrósł i obecnie stanowią oni 35% wszystkich badanych internautów.

czytaj więcej
35

Ważą się losy Google’a i jego pozycji na rynku wyszukiwania! – SEM NEWS 11/2023

Proces antymonopolowy przeciwko Google w najbliższych miesiącach będzie źródłem wielu nowych informacji, a od jego zakończenia zależy przyszłość Google'a, rynku wyszukiwania, a nawet wyścigu sztucznej inteligencji! (...)

czytaj więcej
36

Przepisy unijne regulują internet – SEM News 10/2023

Sierpień jak zwykle ostatnio okazał się intensywny na rynku digitalowym! Obowiązujące regulacje unijne: DSA i DMA mocno namieszają. O tym, co nowego na TikToku, YouTube, w świecie Meta i Microsofcie, a przede wszystkim w imperium Google i niezmiennie zadziwiającym X opowie Erwin Wilczyński z Super Efektywnego Marketingu.

czytaj więcej
1 2 3 4 5 28 29 30