Blog
18 maja 2021
Brief dla agencji – 9 kroków do sukcesu Twojej kampanii
Przychodzi klient do agencji i… chce zlecić kampanię reklamową swojego produktu. Sprawa wydaje się prosta: jest produkt i mamy go reklamować. Ale tu zaczynają się pytania. Jak chcemy pokazać ten produkt? Kto jest jego potencjalnym nabywcą? Kiedy ma ruszyć kampania? Ile ma trwać? Jaki mamy budżet? Co chcemy zrobić? Do kogo chcemy dotrzeć? Pytań jest (...)
10 maja 2021
Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?
Większy ruch na stronie sklepu internetowego powinien przekładać się na wzrost zysków. O sposobach na przyciąganie klientów do e-commerce’u dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi specjaliści – Michał Gierat i Darek Ilnicki.
6 maja 2021
Słownik pojęć digital marketingu
We współpracy klient – agencja marketingowa czy w publikacjach o marketingu internetowym bardzo często pojawiają się anglojęzyczne nazwy czy skróty, które nie zawsze są zrozumiałe. Nasz słownik digital marketingu pomoże rozszyfrować te często enigmatyczne określenia. Powstał on zarówno z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z (...)
4 maja 2021
Jaką rolę odgrywa performance w SEO?
Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony. A przez wydajność strony internetowej rozumie się zarówno czas jej wczytywania w przeglądarce, jak i wygodę jej użytkowania. W dobie szybkiego przepływu informacji użytkownicy przyzwyczajeni są do (...)
29 kwietnia 2021
Nowy program Google Partners – jesteśmy gotowi!
Jesteśmy dumni, że od 2016 r. mamy status Google Partner Premier, który jest potwierdzeniem naszych umiejętności i skuteczności działań w zakresie Google Ads. Wkrótce zmienią się zasady uczestnictwa w programie. Sprawdziliśmy nowe wymagania i wiemy, że jesteśmy dobrze przygotowani do planowanych zmian.
27 kwietnia 2021
Słowo, obraz, dźwięk. Daj się poznać z jak najlepszej strony, czyli 3 niecodzienne formy contentu
Marketing treści to sprawdzony sposób na promocję w sieci. Ale artykuły to nie wszystko! Jak tworzyć oryginalny i ciekawy content, a dzięki temu zyskać aktywnych zwolenników marki? Pisze o tym nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
20 kwietnia 2021
Wynik jakości reklamy – dlaczego jest taki ważny
Wynik jakości to narzędzie, które pomaga ocenić, czy dana reklama lepiej odpowiada oczekiwaniom klienta niż propozycje konkurencji. Reklamy o wyższej jakości mogą osiągnąć lepsze pozycje przy jednocześnie niższym koszcie za kliknięcie. O tym, na co zwrócić uwagę i jak przygotować reklamy, aby podnieść wynik jakości, pisze nasz specjalista SEM (...)
5 kwietnia 2021
Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?
Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka (...)
29 marca 2021
Result Media w finale konkursu European Search Awards 2021
Result Media w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2021. Uznanie jury zdobyła kampania: Result Driven Marketing in the MediStore campaign.