Blog

304 wpisy na stronie
208

Ekotrend w content marketingu, czyli recykling treści

Recykling treści to metoda polegająca na ponownym wykorzystaniu już istniejącego contentu. Ale nie ma to nic wspólnego ze zjawiskiem duplicate content. O jego zaletach i wpływie na działania SEO pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
209

Konrad Spoczyński w halo.radio o e-commerce i pandemii

O e-biznesie w czasach kryzysu 22.07.2020 o godz. 21.00 w Halo.Radio z Tomaszem Kowalczukiem rozmawiali: Konrad Spoczyński - CEO Result Media oraz Urszula Hruściel z MoreMadam.pl

czytaj więcej
210

Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe od kilku lat próbują dywersyfikować źródła swoich przychodów, udostępniając funkcje wspomagające sprzedaż. O ile wcześniej można było się zastanawiać, czy social media to dobre miejsce do sprzedaży produktów czy usług, o tyle obserwując zmianę zachowań internautów, należy po prostu uznać i wykorzystać potencjał (...)

czytaj więcej
211

Przyjazne adresy URL

Linki przyjazne pod SEO to adresy, które za pomocą słownikowych objaśnień tłumaczą, o czym jest strona, do której kierujemy użytkownika. Stosowanie logicznych adresów jest tak samo przydatne ludziom, jak i robotom wyszukiwarek. O tym, jak budować przyjazne adresy URL, pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
212

Czy wyszukiwanie głosowe ma przyszłość?

Voice search z pewnością w przyszłości odegra znaczącą rolę w marketingu internetowym. To zasługa coraz dokładniejszych narzędzi rozpoznających ludzką mowę oraz rozwoju technologii. O przyszłości voice search pisze dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM Lead Dariusz Ilnicki. 

czytaj więcej
213

Evergreen content – wiecznie żywe treści na stronę internetową

Evergreen content to treści,które mimo upływu czasu są stale przydatne, pożyteczne i wyszukiwane. To treści, które ciągle generują ruch na stronie. I w końcu, to treści, które doceniają zarówno czytelnicy, jak i roboty wyszukiwarek. O tworzeniu wartościowych, ponadczasowych treści evergreenowych pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
214

Najważniejsze aktualizacje Google, czyli zmiany, o których warto pamiętać

Algorytmy Google zmieniają się często, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, co zrobić, żeby nasza witryna nie spadła w wynikach wyszukiwania. O co zadbać i jakie ostatnio wprowadzane zmiany miały największy wpływ na SERP-y – pisze na naszej stronie Michał Gierat.

czytaj więcej
215

Opisy kategorii w sklepie internetowym – strata czasu czy konieczność?

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, czy warto poświęcać czas na pisanie opisów kategorii. W opinii wielu osób mają one bowiem mniejszą wartość niż opisy produktów ze sprzedażowego punktu widzenia. Czy tworzenie opisów kategorii w e-sklepie to strata czasu czy absolutna konieczność? Zachęcamy do lektury artykułu!

czytaj więcej
216

Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

W ostatnim czasie widoczny jest coraz mocniejszy rozwój funkcjonalności sprzedażowych na platformach społecznościowych. O dostępnych formach reklamowych w social mediach i ich wykorzystaniu w sprzedaży, w komentarzu dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski.

czytaj więcej
1 2 3 23 24 25 32 33 34