artykuł

Nowy program Google Partners – jesteśmy gotowi!

29 kwietnia 2021

Status Partnera Google otrzymują firmy wykazujące się dużą wiedzą oraz praktycznymi umiejętnościami z zakresu Google Ads. Udział w programie partnerskim to m.in. zaawansowane szkolenia dla zespołu agencji, certyfikacje potwierdzające nabyte umiejętności i ich praktyczne zastosowanie, wsparcie ekspertów Google w prowadzeniu działań optymalizacyjnych oraz udział w konkursach i możliwość skorzystania ze specjalnych ofert.

Jesteśmy dumni, że jako Result Media od 2016 r. mamy status Google Partner Premier, który jest potwierdzeniem, że  mamy umiejętności i wiedzę w zakresie Google Ads, spełniamy wymagania Google dotyczące wydatków, utrzymujemy i powiększamy grono klientów oraz zapewniamy im wzrost przychodów.

Niedawno Google ogłosiło, że w lutym 2022 roku wprowadza zmiany w programie partnerskim. W czerwcu 2021 r. partnerzy, którzy będą spełniać nowe wymagania, uzyskają dostęp do nowego statusu Partnera Google. W programie tym występują 3 kategorie wymagań: Skuteczność, Wydatki i Certyfikaty, które są sprawdzane codziennie.

Nowe wymagania dotyczące skuteczności potwierdzają, że agencja potrafi efektywnie konfigurować i optymalizować kampanie Google Ads pod kątem osiągania jak najlepszych wyników dla klientów. Konto menedżera zarejestrowane w programie Google Partners musi mieć minimalny wynik optymalizacji na poziomie 70%. Oznacza to, że agencja ma nad nim pełną kontrolę i stosuje lub odrzuca rekomendacje na podstawie własnej oceny ich przydatności oraz celów postawionych przez klientów.

Rygorystyczne zasady dotyczące poziomu certyfikacji pracowników agencji oznaczają, że co najmniej połowa doradców klienta ds. strategii na koncie menedżera zarejestrowanym w programie Google Partners musi mieć certyfikaty Google Ads. Ponadto muszą oni mieć po jednym certyfikacie z każdej usługi objętej wydatkami na kampanie (np. kampanie w sieci wyszukiwania, kampanie w sieci reklamowej, kampanie wideo, kampanie produktowe lub kampanie promujące aplikacje).

Google wybiera partnerów Premium na podstawie wielu czynników, m.in. rocznych wydatków na Google Ads na zarządzanych kontach, wzrostu liczby klientów oraz utrzymania dotychczasowych klientów. Choć wiemy, że partnerzy Google Premium zachowają swój status do lutego 2022 r., my już teraz sprawdziliśmy nowe wymagania i wiemy, że jesteśmy dobrze przygotowani do planowanych zmian oraz uczestnictwa w programie partnerskim.

O zasadach uczestnictwa i zmianach w programie można przeczytać tutaj.

W naszym zespole pracują eksperci, którzy mają najwyższy poziom specjalizacji z zakresu SEM/SEO, analityki internetowej, planowania mediów, afiliacji i kampanii sprzedażowych. Jako agencja Google Partner Premier korzystamy z najnowszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań marketingowych. Stale rozwijajmy nasze know-how, a  unikalną wiedzę o efektywnych kampaniach online wykorzystujemy do realizacji celów naszych klientów, pomagając im osiągać sukcesy biznesowe na rynku polskim i międzynarodowym.

Zapraszamy do współpracy!

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas