Blog

302 wpisy na stronie
217

Agencja Result Media wspiera proekologiczną działalność Fundacji Łąka

Czy powinniśmy się pożegnać z wizją równo przystrzyżonego trawnika, a zamiast tego posiać kwietną łąkę, która będzie miała korzystny wpływ na nasze środowisko? Taka idea przyświeca działaniu Fundacji Łąka, z którą rozpoczynamy współpracę. Jej celem jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Fundacja działa we współpracy z (...)

czytaj więcej
218

Campaign Manager – skuteczne zarządzanie kampaniami

W jaki sposób można mierzyć i monitorować aktywność oraz wyniki we wszystkich kampaniach online? Dobrym rozwiązaniem, z którego korzystają doświadczone agencje, jest Campaign Manager. W najnowszym artykule Maciej Kapuściński pisze o tym, jak analizować skuteczności kampanii i optymalizować harmonogram mediów z wykorzystaniem tego narzędzia.

czytaj więcej
219

Persona grata w biznesie

Do czego służy persona w biznesie? Jak stworzyć jej opis? Skąd czerpać informacje? O personie, która pomaga precyzyjnie trafić do grupy docelowej, warto przeczytać w artkule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń

czytaj więcej
220

Jakie są korzyści z prowadzenia działań SEO?

Zwiększenie ruchu na stronie. Budowanie świadomości marki. Wizerunek eksperta. Dotarcie do nowych klientów. O największych korzyściach działań SEO pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
221

Drogowskazy w e-commerce, czyli o kategoriach słów kilka

Odpowiednio zaprojektowana struktura kategorii to podstawa pozycjonowania sklepu. Jak stworzyć intuicyjne drzewo kategorii? Dlaczego okruszki są ważne? Pisze o tym nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
222

Google Data Studio – raporty na miarę potrzeb każdego klienta

Google Data Studio pozwala tworzyć wiele różnych raportów i zaprezentować je w postaci ciekawych diagramów czy wykresów, które mają dynamiczną postać. O raportach, dzięki którym szybko można wyciągnąć wnioski dotyczące skuteczności prowadzonych działań, pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
223

Jakie techniczne aspekty strony e-commerce mają krytyczny wpływ na jej pozycję w Google?

Odpowiednie przystosowanie sklepu internetowego to nie tylko wygląd czy asortyment. W artykule na łamach serwisu interaktywnie.com Michał Gierat omawia najczęściej spotykane w e-commerce techniczne błędy, które mają wpływ na pozycję w Google.

czytaj więcej
224

SEO storytelling w sprzedaży, czyli jak opowiadać o produkcie

W e-handlu dobrego sprzedawcę zastępuje opis produktu. Powinien on przyciągać nie tylko uwagę ludzi, ale i robotów wyszukiwarek. O tym, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają i uniknąć przy tym błędów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
225

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?

W sytuacji kryzysu wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie.  O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji (...)

czytaj więcej
1 2 3 24 25 26 32 33 34