Blog
26 czerwca 2019
Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Polski branżowy lider wybrał naszą agencję do prowadzenia digitalowych kampanii!
24 czerwca 2019
Biznes wg fiskusa – kampania na Facebooku nie jest kosztem
Według fiskusa brak udokumentowania kosztów uniemożliwia uwzględnianie w rozliczeniu. Czy to oznacza, że reklamowe wydatki na Facebooku nie mogą być przez przedsiębiorców wliczane jako nakładów na działalność firmy?
23 maja 2019
Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami
Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce
21 maja 2019
Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny
Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej.
17 maja 2019
Puls Biznesu o Result Media: „Od start-upu do partnera potęg IT”
Według Pulsu Biznesu biznesowa droga Result Media może być wzorcowym case study firmowego sukcesu. Redakcja w najnowszym numerze opisuje historię, filozofię i plany naszej agencji.
9 maja 2019
Referencje od MoreMadame.pl
Po ponad rocznej współpracy z firmą MoreMadame.pl Result Media może pochwalić się opinią od Klienta.
25 kwietnia 2019
Realne zyski na fake biznesie
W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?
16 kwietnia 2019
Sankcje za przejście na ciemniejszą stronę SEO
Traffic and Web Development Director oraz SEO Specialist z Result Media opisują główne praktyki SEO, za które można dostać karę od Google
16 kwietnia 2019
Reklamowe ABC YouTube’a
Lech Wyrzykowski, SEM Lead w agencji Result Media opisuje główne zasady i narzędzia do stosowania w marketingu na YouTube.