Blog

266 wpisów na stronie
199

Nowe warunki korzystania z usług Google

31 marca 2020 wejdą w życie nowe warunki korzystania z usług Google. Aby z nich korzystać, użytkownik musi je zaakceptować, dlatego warto się z nimi zapoznać i je zrozumieć. Jakie są najważniejsze zmiany?

czytaj więcej
200

Search Ads 360 – optymalizacja stawek i śledzenie konwersji

Dzięki wykorzystaniu Search Ads 360 możemy dostosować stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym, a analiza i optymalizacja każdego słowa kluczowego pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii. Przeczytaj, jak dzięki temu narzędziu możemy zmaksymalizować Twój ROAS.

czytaj więcej
201

Jak skonfigurować konwersje sprzedaży w Google Ads dla sklepu internetowego?

Aby skutecznie prowadzić kampanie w Google Ads oraz mierzyć ich wyniki, niezbędne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń konwersji. O tym, jak wykorzystać do tego Google Tag Managera i jak połączyć ze sobą konta Google Ads i Google Analytics, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński w serwisie interaktywnie.com.

czytaj więcej
202

Na czy polega optymalizacja treści pod SEO?

Optymalizacja to szereg działań, których celem jest dostosowanie witryny do wymogów algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz potrzeb użytkowników. O tym, jakie wymagania muszą spełniać treści zamieszczone na witrynie oraz jak stworzyć odpowiednią ich strukturę, pisze nasza specjalistka od SEO copywritingu Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
203

Championi Digitalu w Result Media

Nasi specjaliści SEM - Darek Ilnicki i Konrad Bąk ukończyli z sukcesem program Digital Champion i należą do elitarnego grona profesjonalistów z certyfikatem Google w zakresie wdrażania oraz optymalizacji kampanii inteligentnych.

czytaj więcej
204

Google Ads – automatyzacja czy ręczne ustawianie kampanii?

Czy lepsze wyniki osiągniemy, ustawiając kampanie Google Ads automatycznie czy ręcznie? Nasz specjalista SEM Konrad Bąka w serwisie interaktywnie.com pisze o możliwościach optymalizacji kampanii dzięki wykorzystaniu inteligentnych strategii.

czytaj więcej
205

SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?

SEO copywriting łączy w sobie sztukę tworzenia unikalnych, przyjaznych dla czytelników treści i aktualnej, merytorycznej wiedzy dotyczącej sposobu działania robotów Google. O tekstach, które służą poprawieniu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, pisze nasza specjalistka od seo copywritingu Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
206

Po co Ci agencja – konferencja DIMAQ Day

Kampania online jest skuteczna i mierzalna, a dobrze przygotowana i prowadzona osiąga świetne wyniki. Kiedy warto zatrudnić agencję? I na co możesz liczyć, współpracując z doświadczonym partnerem? Podczas konferencji DIMAQ Day opowie o tym nasz client service director Mariusz Sosonowski.

czytaj więcej
207

Co powinien zawierać audyt SEO?

Rzetelny audyt SEO wymaga czasu i wiedzy z wielu obszarów oraz dobrej znajomości zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google i dostępu do specjalistycznych narzędzi. O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com

czytaj więcej
1 2 3 22 23 24 28 29 30