Newsy
1 lutego 2021
Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Result Media zostało nagrodzone Diamentem "Forbesa" 2021. Jest to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.
14 stycznia 2021
Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
22 grudnia 2020
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
21 grudnia 2020
SEM/SEO na przełomie 2020/2021
Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat.
16 grudnia 2020
Reklama internetowa na przełomie 2020/2021
Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński.
14 grudnia 2020
E-commerce na przełomie 2020/2021
Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
10 grudnia 2020
Co decyduje o sukcesie e-commerce?
O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.
30 listopada 2020
Frazy kluczowe na Instagramie
Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk.
8 listopada 2020
E-commerce to kierunek dla biznesu
O internecie, który szczególnie w dzisiejszych czasach wspiera małe biznesy i duże przedsiębiorstwa, rozwoju e-commerce i planach na zazwyczaj wyjątkowo udany sprzedażowo koniec roku dla serwisu "Rzeczpospolitej" firma.rp.pl pisze CEO Result Media Konrad Spoczyński.