!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

Frazy kluczowe na Instagramie

Anglojęzyczni użytkownicy w sześciu krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, USA, Irlandii i Kanadzie, będą mogli przeszukiwać platformę za pomocą słów kluczowych, a nie wyłącznie – jak dotychczas – używając hashtagów lub wyszukując konkretne konta.

Facebook, który jest właścicielem Instagrama, na bieżąco wprowadza innowacyjne rozwiązania, by rozwijać swoje imperium mediów społecznościowych. Wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych na Instagramie da użytkownikowi większe możliwości poruszania się po portalu, a tym samym zwiększy prawdopodobieństwo dotarcia do określonych, wartościowych dla niego treści.

Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk.

 Przeczytaj artykuł

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa