news

Frazy kluczowe na Instagramie

30 listopada 2020

Anglojęzyczni użytkownicy w sześciu krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, USA, Irlandii i Kanadzie, będą mogli przeszukiwać platformę za pomocą słów kluczowych, a nie wyłącznie – jak dotychczas – używając hashtagów lub wyszukując konkretne konta.

Facebook, który jest właścicielem Instagrama, na bieżąco wprowadza innowacyjne rozwiązania, by rozwijać swoje imperium mediów społecznościowych. Wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych na Instagramie da użytkownikowi większe możliwości poruszania się po portalu, a tym samym zwiększy prawdopodobieństwo dotarcia do określonych, wartościowych dla niego treści.

Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk.

 Przeczytaj artykuł

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas