Newsy

153 wpisy na stronie
64

(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem

Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa (...)

czytaj więcej
65

Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy

Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.

czytaj więcej
66

Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?

Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.

czytaj więcej
67

Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn

Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn.

czytaj więcej
68

Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021

Result Media zostało nagrodzone Diamentem "Forbesa" 2021. Jest to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.

czytaj więcej
69

Jak zbudować autorytet w oczach Google?

Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
70

Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?

O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
71

SEM/SEO na przełomie 2020/2021

Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat. 

czytaj więcej
72

Reklama internetowa na przełomie 2020/2021

Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński. 

czytaj więcej
1 2 3 7 8 9 15 16 17