!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?

Performance i dopasowanie do urządzeń mobilnych są czynnikami rankingowymi dla Google już od dłuższego czasu, ale w maju 2021, wraz aktualizacją algorytmu Page Experience, staną się jeszcze ważniejsze.

Ta aktualizacja Google dotyczyć będzie zarówno wdrożenia nowych czynników rankingowych nazwanych Core Web Vitals (CWV), jak również całkowitego przejścia na ocenianie stron przez pryzmat wersji mobile. O ile to właśnie przejście na mobile powinno być głównym elementem skupiającym uwagę, tak w praktyce specjaliści zajmują się tym tematem od dłuższego czasu, a większe skupienie związane jest z nowymi parametrami oceny stron.

Eksperci liczą na to, że nowe wskaźniki zrewolucjonizują podejście do technical SEO i otworzą dalsze ścieżki optymalizacji pod takie usability i page experience. Trzeba jednak pamiętać, że te nowe wskaźniki będą jedynie niewielką częścią czynników wpływających ostatecznie na widoczność domen w sieci.

O tym, jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

Przeczytaj artykuł

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa