!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

E-commerce na przełomie 2020/2021

Rynek e-commerce w 2020 roku odnotował spektakularny wzrost, do czego oczywiście przyczyniła się pandemia. Dodatkowo jednym z kluczowych aspektów rozwoju  tego rynku są zakupy mobilne. Zgodnie z badaniem Gemius w 2020 ponad połowa badanych (51%) deklaruje, że podczas robienia zakupów przez internet za pomocą urządzeń mobilnych stosuje multichanneling, a 71% porównuje ceny produktów.

W związku ze zmianą sytuacji na rynku wiele firm musiało z dnia na dzień utworzyć lub rozwinąć online’ową formę sprzedaży. O tym, jak wpłynęło to na e-commerce, o wyzwaniach na 2021 rok i nowinkach technologicznych, które będą miały wpływ na rozwój rynku, dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz  traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.

Przeczytaj artykuł

 

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa