Newsy

158 wpisów na stronie
127

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży?

W branży e-commerce listopad i grudzień to najgorętszy okres - mamy Black Friday, Cyber Monday czy Dzień Darmowej Dostawy, rozpoczynające szaleństwo przedświątecznych zakupów. O tym, jak przygotować ofertę i gdzie szukać klientów, warto przeczytać w naszym artykule dla Marketingu przy Kawie.

czytaj więcej
128

Firma w internecie – cykl artykułów w „Personelu i Zarządzaniu”

Razem z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie” rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiemy, co powinna zawierać strona, aby godnie reprezentować markę w internecie, jak analizować ruch na stronie oraz prowadzić efektywne kampanie promocyjne. W pierwszej części opowiemy o odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek. Zapraszamy do (...)

czytaj więcej
129

Visual search i voice search – jak przygotować się na zmiany zachowań użytkowników

Visual search i voice search - to wynik wzrostu udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Jak marki powinny przygotować się na tę zmianę w zwyczajach użytkowników? O tym pisze nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki dla interaktywnie.com

czytaj więcej
130

Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?

Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy. O bezpieczeństwie tego rozwiązania, korzyściach i zagrożeniach pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com

czytaj więcej
131

Digital Day – czyli o tym, jak funkcjonować w cyfrowym świecie

3 dni, 3 miasta i 600 słuchaczy – takie są wyniki Digital Day, którego byliśmy partnerem i prelegentem. Uczestnicy mogli posłuchać o skutecznych działaniach promocji online. Wiemy, jak działają te mechanizmy, jakich efektów mogą oczekiwać i tą wiedzą dzieliliśmy się podczas konferencji.

czytaj więcej
132

Warsztaty Google Analytics – Tips’n’Tricks

✅ Jak analizować wpływ pojedynczej strony na cały proces zakupowy klienta? ✅ W jaki sposób dokładniej analizować współczynnik odrzuceń na stronie? ✅ Jak minimalizować różnice pomiędzy sesjami użytkownika? Dzięki warsztatom "Google Analytics - Tips’n’Tricks" możemy lepiej optymalizować prowadzone kampanie.

czytaj więcej
133

O prowadzeniu kampanii na LinkedIn – Konrad Bąk w raporcie „Media społecznościowe”

Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najszybciej rosnących segmentów marketingu w internecie. O tym, jakie są możliwości promocji w LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć, pisze SEM Specialist Konrad Bąk w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”.

czytaj więcej
134

Facebook podpowie nam, jak się ubrać stylowo

Nowa funkcja Facebooka – Fashion ++ oparta na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc użytkownikowi w dobieraniu atrakcyjnych stylizacji, dopasowanych do jego sylwetki, zgodnie z obowiązującymi trendami. O marketingowych możliwościach wykorzystania tego rozwiązania pisze Lech Wyrzykowski nasz SEM Lead dla interaktywnie.com

czytaj więcej
135

Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day

DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego. Jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie, dowiesz się z prelekcji naszego Traffic & Webdevelopment Directora – Macieja Kapuścińskiego.

czytaj więcej
1 2 3 14 15 16 17 18