!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Digital Day – czyli o tym, jak funkcjonować w cyfrowym świecie

3 dni, 3 miasta i 600 słuchaczy – takie są wyniki Digital Day, którego byliśmy partnerem i prelegentem. Przedsiębiorcy z Katowic, Poznania i Gdańska mogli posłuchać o skutecznych działaniach promocji online. Podczas kilkunastu narzędziowych warsztatów doświadczeni specjaliści pokazywali konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania z 14 obszarów cyfrowego marketingu, w tym: SEM, video marketingu, social mediów, content marketingu, analityki internetowej i e-commerce.

–  To było ciekawe spotkanie z ludźmi, którzy w swoich firmach codziennie podejmują decyzje, jak funkcjonować we współczesnym, cyfrowym świecie. Jak komunikować się z klientami, na które kanały sprzedaży postawić, jakie działania podjąć, aby przyciągnąć użytkowników na swoją stronę. Wiemy, jak działają te mechanizmy, jakich efektów mogą oczekiwać i tą wiedzą dzieliliśmy się podczas konferencji. W prezentacji pokazaliśmy, jak zmienia się postrzeganie produktu i jego wartość, wychodząc od znanej zasady 4 P – produkt, cena, dystrybucja i promocja (ang. Product, Price, Place, Promotion). Digitalowa rewolucja zmieniła ten układ. Już nie tylko perspektywa klienta jest najważniejsza – wartość dla użytkownika, koszt, wygoda nabycia i komunikacja z rynkiem, ale przede wszystkim dostępność i dobre rozwiązanie, które niesie ze sobą wartość dodaną – mówi Maciej Kapuściński, nasz taffic & webdevelopment director i prelegent Digital Day.

– Digital marketing zmienia się bardzo dynamicznie. Warto wiedzieć, jakie są nowe możliwości i jak można je wykorzystać w prowadzeniu biznesu. Ale to też zagrożenie – jak się nie pogubić w gąszczu tych zmian, nowości, coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań. To kręta droga, dlatego ważne są drogowskazy, które pomogą w dotarciu do celu. Nasi specjaliści rozumieją potrzeby swoich klientów, a ich wiedza służy podejmowaniu przez nich dobrych decyzji – dodaje Konrad Spoczyński, prezes Result Media. – Jesteśmy przekonani, że takie spotkania jak Digital Day to nie tylko wymiana wiedzy i rozwój kompetencji, ale też wartościowe kontakty z ekspertami, które przełożą się na efekty biznesowe.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i kontaktu!

 

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa